我的網誌清單

2015年4月2日星期四

食材善用 - 椰菜花葉

單看外貌,你大概不知它是甚麼吧?!
是椰菜花葉呢。
買了個椰菜花,椰菜花還附着部份葉,啲葉又多又新鮮,呢排菜價高,立即決定要善用啲葉。


椰菜花葉其實是可食用之餘,亦十分有營養,只是口感較粗,煮法要得宜,才能帶出它的美味,事實上,不少國家都有煮椰菜花葉嘅食譜。
是日我希望用醃嘅方法,令佢軟化。
醃它,好像醃雪菜一樣。
一個椰菜花,竟然能有800g葉,可以做一大把醃菜啦!
800g葉=1.x kg豬腩肉=1 kg燒肉 ,咁諗,係咪好開心呢?哈哈哈。。。
800g椰菜花葉洗好切段,用約4湯匙幼鹽按摩、搓搓啲葉等鹽溶,類似洗衫咁,等5-6小時至葉軟化,如葉仍未軟化,再搓搓啲葉及等多陣,放入保鮮盒/袋入雪櫃幾日至一個禮拜,進行醃製過程。

整咗乜?明日再寫!

16 則留言:

  1. 原來椰菜花葉都可以做醃菜,真係要睇下你會點用佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實食得架,仲好有營養,不過要特別處理,比較硬架

      刪除
  2. 回覆
    1. 我今次係囉,其實仲有好多煮法架

      刪除
  3. 回覆
    1. 今年唔凍,菜算平,但係有啲年好凍,菜價會極高。。。

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,嫩可以當菜食,比較硬果d就要特別處理

      刪除
  5. 呢度都有人食椰菜花葉呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國人冇,不過我知意大利同葡萄牙人有食椰菜花葉架

      刪除
  6. 好方法!我成日見到D椰菜花葉比人掉晒都覺得好可惜!(我自己會把較軟的一齊下鍋炒,好甜架!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,嫩可以炒,係好甜架,硬果d就要特別處理
      我同你一樣,覺得比人掉晒好可惜,明明好有營養。。。

      刪除
  7. 我地多數掉,以前d人用來餵豬

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未見過香港有人食,反而係响其他民族處學識架

      刪除