我的網誌清單

2015年4月16日星期四

中國茄子

嘩嘩嘩!响東歐超見到佢,以為眼花!
冇眼花!係中國茄子呀!
係我第一次見到有中國茄子賣呢!


原來是中國茄子品種,不過响西班牙種。
平時只有西洋大肥茄子食,有茄子香但比較硬,
中國茄子軟滑,但冇西洋大肥茄子咁有茄子香。
機會咁難得,價錢又好,立即買一大袋。
簡單整咗味辣汁拌中國茄子。


希望佢久不久會再出現啦!

24 則留言:

  1. 回覆
    1. 啲食材唔同咗,會影響個烹調方法架

      刪除
  2. 我地有瘦長的茄子,好食過大大碌果D。皮很軟,好好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係一不離二,瘦長茄子我前兩日都係第一次見!

      刪除
  3. 聽說台灣有白色的茄子,而我呢邊也有紫色的中國種,但全都是泰國入口(這也包括薑),不過也不便宜,差不多要紐元一條,吃老外大大條的仲貴,閒閒地由元幾至三元不等!

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫漏了,紫色的要差不多一紐元一條。

      刪除
    2. 白茄子我都食過呀!
      咁你度茄子超貴喎,依家茄子大造,我買呢隻1歐1kg,抵到冇朋友呀!

      刪除
  4. 我地唐人舖有中國茄子賣

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞超我淨係見過泰國圓茄子,印度超就有印度小茄子
      都好貴架

      刪除
  5. 回覆
    1. 咁方便好多,佢地適合唔同煮法呢

      刪除
  6. 西洋大肥茄子啲皮好厚

    回覆刪除
  7. 茄子可以有好多煮法,有益又好味道呢 ^^

    回覆刪除
  8. 大條好多!用嚟做魚香茄子煲就最good!

    回覆刪除
    回覆
    1. 西洋大肥茄子超大條架!
      我都想揾機會整魚香茄子煲。。。

      刪除