我的網誌清單

2015年4月17日星期五

梅菜焦糖腩肉

倉內仲有塊腩肉,一於煮咗佢!
今次整梅菜焦糖腩肉。


呢啲餸撈菜飯最正。
菜飯係用椰菜花葉煮成嘅,好有菜香架。


王子夜歸我又餓,整個一人前食咗先!



梅菜焦糖腩肉


材料﹕ 
腩肉 1kg
甜梅菜1包  
蒜頭3
薑3片 


調味:
生抽2湯匙
抽1湯匙 
糖2湯匙 
1/4湯匙
水3杯 




梅菜浸水20分鐘,洗去沙,切粒,
腩肉加入拌勻,燒熱易潔鑊,1湯匙油及1湯匙,用中火糖至微黃
加入腩肉(腩肉皮向下),煎腩肉皮至焦黃,反轉再煎,盛起,
加入梅菜炒1分鐘,盛起,鑊內加入蒜頭及炒幾下,加入腩肉(腩肉皮向上) 
加入生抽、抽、1湯匙糖及水,用小火煮75分鐘,檢查肉是否夠淋,
加入梅菜15分鐘,試味


我用高壓鍋煮: 高壓鍋內放已煎腩肉(腩肉皮向上)加入汁料(水減半)25分鐘後自動排氣,檢查肉是否夠淋,加入梅菜3分鐘後自動排氣,試味

21 則留言:

  1. 嘩…正呀,送飯一流,唔該加多雙筷可以嗎 ???

    回覆刪除
  2. 見到你舊梅菜腩肉......剛回來的我, 又再思香喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 又回歸到〝想食要自己動手嘅生活〞啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 個豬皮位好鬆化,正到冇朋友呀

      刪除
  4. 老DAD唔鍾意食梅菜,可能我煮得唔好食。今年都入貨囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家王子愛梅菜架,佢仲會同我搶食

      刪除
  5. 睇完突然想食梅菜蒸肉片。

    回覆刪除
  6. 呢味餸最緊要係包靚梅菜,因有啲梅菜冇味兼難食的………
    我會買香港代理的牌子。

    回覆刪除
  7. 利用豬油炒香梅菜, 好方法!
    高壓煲慳能源, 做這餸最啱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 梅菜本身係瘦物,吸啲豬油,香啲好味啲架
      高壓煲真係慳能源架,我鐘意用呢

      刪除
  8. 石澳的梅菜王和梅菜芯最正。這個餸好味,但極邪惡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度得一隻梅菜賣咋
      呢個餸真邪惡,但係我超鐘意食呢。。。

      刪除