我的網誌清單

2015年4月25日星期六

車厘子汁無花果奶黃卷

上次做超特濃朱古力配酸車厘子蛋糕,剩下了車厘子汁。
這些車厘子汁其實很香,我不想丟棄,利用它再加上家中食材,做出新食品。
家中有方便裝嘅奶黄,又有無花果,於是做了車厘子汁無花果奶黃卷。
粉紫色嘅卷卷,還要發發發呢。。。


其實做法跟蘋果肉桂卷差不多,麵團用牛油、牛奶、麵粉、酵母、糖、車厘子汁搓好。
無花果切粒用拔蘭地浸浸。
方便裝奶黄用較少奶和糖煮好。
麵團壓平,鋪上奶黄及無花果,卷上切好,發酵至合適程度,入爐前掃蛋汁。






16 則留言:

  1. 25 pieces: you share with friends?

    回覆刪除
    回覆
    1. 23咋,唔使share架,我家王子個胃好大架

      刪除
  2. 什庅叫方便装奶黄?買回來的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係Vanillepudding粉,我會用較少奶(around 400ml: 1包Vanillepudding粉)和糖煮好,稍稍放涼就係西人奶黃,可以用黎整包,不過西人奶黃味淡啲架,要濃味時我就要自己溝粉。

      刪除
  3. 嘩!無得頂!呢款啱哂我!

    回覆刪除
  4. 一大盤新鮮出爐 , 好鬼吸引呀 ~~~

    回覆刪除
  5. 從來無諗過用無花果可以做糕餅,
    無花果浸拔蘭地,可以提味??
    我喺土耳其大量入貨,又平又靚,但只有乾咋,無新鮮,當地人話2月已過咗季節,無新鮮……
    但喺西歐仍有新鮮出售

    回覆刪除
    回覆
    1. 乾果可以做包、曲奇、蛋糕......好多食法。
      因為乾果本身已經少水份,再焗會更乾同易硬,浸泡過再焗會解決到呢個問題,而用拔蘭地浸會令佢多份酒香,西人至like呀,用其他酒(Rum, Gin)浸都得架
      我地每年九月左右開始有新鮮無花果,我試過响土耳其、西班牙食樹上熟嘅無花果,真係好好食!!

      刪除
  6. 車厘子汁/無花果/奶黃/, 使唔使咁豐富呀!

    回覆刪除
  7. Vanillepudding乜即係奶黃嚟㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,成份一樣架,不過奶黃粉(custard powder)香料重啲,味濃啲。
      Vanillepudding粉都可以用黎整焗奶黃包架

      刪除