我的網誌清單

2015年4月30日星期四

春季啤酒節(1)

啤酒節應該很著名吧。
很多人以為,啤酒節是在九月初十月頭,其實啤酒節在春季也有的!
秋季啤酒節慕尼黑最大,春季啤酒節便是我度最大。
某天萬里晴空,我去踩單車,順便去睇睇。


春季啤酒節同秋季啤酒節係有點分別的,不過大型機動點都一定有!


抽公仔一定有!


因為閒日+中午,冇乜人,但係好好行,有包場feel呀!


呢個係仿照草原上的村莊建成。
全木,幾靚,春季啤酒節先有。


啤酒節戰衣。


村莊裡面主要係餐廳同小食店。



西人都係鐘意曬曬曬。。。





呢件嘢各位去過布拉格嘅朋友一定見過,叫Spit cake,原來佢有一個家族架。


呢個係新產品黑森林版,配朱古力、酸車厘子、忌廉食。






阿叔猛叫我影佢,好!成全你!



呢啲,你啱玩嘛?可以包起成架過山車,你玩哂喎。。。


16 則留言:

  1. 你度出名是什麼啤酒呀?
    我度係Kölsch,好飲,不過,愈飲愈貴,在科隆飲要€1.7/200ml,在周邊城市飲就平啲€1.3

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地冇一款Kölsch呢類本地特有啤酒,我同王子都唔飲啤酒,不過品種多,啲人好似飲得比較散

      刪除
  2. 佢地鐘意曬, 我完全同意

    回覆刪除
  3. 好大型既嘉年華, 我想玩個過山車. ^^

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我發覺呢度d人好落力裝飾檔口

      刪除
  5. 嘻嘻……啤酒肚是否你地的人特色?

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔係喎,我覺得呢度肥人、啤酒肚人係少架

      刪除
  6. 夜晚一定會比較多人 , 一定會熱鬧好多 , 好有氣氛呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 夜晚超多人,不過影相同睇嘢都難

      刪除