我的網誌清單

2015年5月1日星期五

香菇荀炆排骨

突然想食香菇同荀。


加啲排骨,做了香菇荀炆排骨。


清清地有碟菜。


王子嘅午餐盒,唔知點解,覺得有啲台式便當feel。


第二天,吃剩嘅香菇荀炆排骨,我用來煮米線,是我嘅簡易一人前午餐。



16 則留言:

  1. 係喎, 個午餐盒好有台feel, 一人前午餐簡單又好味. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗係香菇同荀呀,我印象中佢地鐘意呢個組合

      刪除
  2. 我地都鍾意食荀,不過英國買的罐頭貨好大陣味, 之後就無再買。 返香港又唔記得食! LOL!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買西洋玻璃樽裝架,又係好大陣味, 要沖幾次水+浸水,就ok啦

      刪除
  3. 個午餐盒邊夠食呀!!

    回覆刪除
  4. 我外甥女家有很多竹樹,有次看到有好多竹筍,但不知可否食用,如果得就好咯……

    回覆刪除
    回覆
    1. 真後要研究吓喎,新鮮竹筍好食呀

      刪除
  5. 我又係最鐘意用隔夜餸汁配湯米湯河, 好好味呢.

    回覆刪除
  6. 筍係我老家絕跡架, 皆因我老媽話佢毒

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企都有講,不過有照食,好奇怪,其他民族完全冇呢樣嘢喎

      刪除
  7. 我好少食筍,廣東人認為筍好毒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企都有講,不過有照食,好奇怪,其他民族完全冇呢樣嘢喎

      刪除
  8. Li J,筍呢家嘢,
    芙芙成日都好渴望想食,但次次都冇食,
    因為怕毒,而家見你整又想食啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食咗又唔覺有異樣,所以照食架

      刪除