我的網誌清單

2015年5月8日星期五

奇異果醬卷

早上竟然六點幾醒來!
碰上交通大罷工,王子home office,在家嘅佢早早已經開工,畢竟,我是日上衫乾友,見我咁早起,佢以為我有病,俾我嚇親。
既然都醒咗,我走咗去搓麵團。
搓完麵團,又走去瞓一轉。
醒來,麵團已經發好,家中要清果醬,便做了奇異果醬卷。


我家果醬全是王子自家製,果醬我少食,不過果醬中,我覺得奇異果醬最好食。


早上有新鮮包出爐,我以為午餐可以省去。。。
十一點幾,我正打算去街街,大食王子立即叫住我,問我佢份午餐响邊。
吓?!仲食?!話佢有啲餓,要食午餐,午餐要咸嘅。。。

19 則留言:

  1. 原來王子自家製會做果醬,好叻啵!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. not me! 我係早起的人兒要搓粉!

      刪除
  3. 我食嘅奇異果, 多數酸的, 所以當生果食, 我不太愛.
    但做果醬, 真的好味嗎? 酸酸甜甜嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你一樣呀,當生果食d奇異果一定滯銷
      做果醬好味呀,酸酸甜甜,而且幾酸幾甜可以自己調,而奇異果有核,搽包時食時會有脆卜卜口感
      奇異果果醬顏色亦好靚,我地送過俾人,對方好鐘意,因為市場上比較少有、罕見

      刪除
  4. 因為你煮的實在好吸引,所以王子常覺肚餓^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....多謝讚賞,我諗一半一半啩

      刪除
  5. 因為你煮的實在好吸引,所以王子常覺肚餓^_^

    回覆刪除
  6. 你那邊的奇異果多嗎?貴唔貴?
    而我呢度就一時時,可以低至NZ$1/kg,但有時又貴到五、六蚊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度都係一時時架,冬天最平,最平大約1歐1kg

      刪除
  7. 奇異果醬真係未食過呢 , 唔知味道是怎樣呢 ???

    回覆刪除
    回覆
    1. 酸酸甜甜,而奇異果有核,搽包時食時會有脆卜卜口感
      奇異果果醬顏色亦好靚,翠綠架

      刪除
  8. 初時見到, 以為你話早起曬衫 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 早起曬衫>>>未天光就洗衫,攞苦來辛唔啱我。。。

      刪除