我的網誌清單

2015年5月7日星期四

麻辣燙

東歐超見到包煙豬耳就來到期,由4.22歐減到0.99歐,有成700g,便買下。


突然想吃麻辣燙。
我沒有買麻辣方便醬,於是用家中有嘅材料,自己調製了一鍋麻辣湯底。
除了豬耳,我還加入了海帶結與椰菜花,這是我吃麻辣燙時喜歡點的。


煮了一大鍋,吃剩的,加點水加點上湯,可以用來煮麻辣湯米線。


配上自家凍奶茶,是我的午餐一人前。




麻辣燙


材料﹕ 
豬耳700g件
海帶結80g浸透
椰菜花500g 




香料:
蒜頭8粒切半
薑8大片
辣椒10隻
辣椒粉1湯匙
花椒4湯匙
肉桂粉1茶匙
芫荽籽1茶匙




調味: 
豆瓣2湯匙
韓國麵醬3湯匙
1湯匙 
牛肉上湯/鷄湯3杯 







燒熱鑊,加多點油,加入香料,用中小火
加入豆瓣韓國麵醬加入糖及上湯加蓋用小火煮約10分鐘試味
加入豬耳及海帶結,用小火煮10分鐘,加入椰菜花煮5分鐘


18 則留言:

  1. 好耐冇食豬耳, 請問英文叫咩啊?

    回覆刪除
  2. 呢度我見過有豬耳賣, 不過係係寵物店

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都知有狗豬耳零食,但係我度啲人食豬耳架,久不久都見

      刪除
  3. 煙豬耳都有? 真係好,爽口的嗎?我今次在香港都食左兩次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 爽口架,仲冇任何化學嘢,用黎做豬耳沙律應該唔錯

      刪除
  4. 回覆
    1. 凍盤、豬耳沙律、豬耳凍、豬耳豬脷啫喱腸、炆、煮湯........好似仲會炸,不過炸豬耳我仲未食過喎

      刪除
  5. 豬耳好好食呀,連我啲仔女都非常鍾意食㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實豬耳多食法呀,我度新鮮豬耳仲好平好平架

      刪除
  6. 嘩 ... 麻辣配豬耳 , 一定好好味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣熱整涼拌麻辣豬耳、豬耳沙律,又涼又爽口架

      刪除
  7. 我要呢碗隔夜麻辣豬耳湯米, yummy yummy

    回覆刪除