我的網誌清單

2015年5月26日星期二

一 蜆二食

發覺包急凍蜆正,又去買。
是日一 蜆二食。


屋企整咗支Nuoc Mam(碌冧),一於整越式海鮮撈檬。
上次有人咋型話我冇落花生,今次落番!


另一味係香草芝士蜆飯,王子極愛底部吸滿蜆鮮甜嘅有味飯。


王子一望就知。。。超市芝士肯定大減價。。。



香草芝士蜆飯



材料﹕ 
米150g
洋葱1個切粒
芝士100g切粒
急凍蜆600g
香草少許
黑椒碎少許
水適量



調味: 
鹽1/4湯匙  




米用水浸1小時, 隔去水,
燒熱易潔鍋加入油,再加入洋葱粒,用中火炒香,
加入鹽,再加入米略炒,加入適量水、少許香草及黑椒碎, 
煮至米收水,加入急凍蜆、少許香草及黑椒碎,再煮5分鐘
加入芝士粒,熄火再焗10分鐘。

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 用新鮮蜆或者花甲整應該仲好食,不過要吐乾淨沙囉

      刪除
    2. 急凍的完全無沙?我有在意大利超市見過,或者可以試下﹗

      每次上來都見你煮得咁起勁,讀著實在讓人 (我!) 心曠神怡,有番食慾﹗

      刪除
    3. 冇沙呀,所以好方便。
      有番食慾,個人會開心啲架。

      刪除
  2. 回覆
    1. 又唔似喎,似有味飯,面再加半溶芝士咁

      刪除
  3. 蜆的誘惑! 蜆意, 蜆米, 蜆飯都煮過, 有無興趣試蜆比薩呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,一來有殼食時唔方便,二來呢包蜆d汁好鮮,整pizza又唔濕得,會浪費咗d汁

      刪除
  4. 通常我會用不鏽鋼平底鍋來煑,煑完多數都會黐底,下次真要用易潔鑊試試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不鏽鋼煮risotto、有味飯要不停攪先唔黐底,一黐底又出燶味又洗c人,我一向用易潔鑊架

      刪除
  5. 我同"某人"相反, 食撈檬走花生..haha

    回覆刪除
  6. 芝士蜆飯 ~~~ 我好想食呀 ~~~

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 化身點解王子>>>點解冇花生嘅??

      刪除