我的網誌清單

2015年5月20日星期三

大豆芽

家中有黃豆,發了大豆芽。
王子不愛吃炒大豆芽,發大豆芽我是為了滾湯。


本來想煲排骨湯,但是最近常買原條三文魚自己劏,剩下魚頭不捨得丟。
最後還是滾了蕃茄大豆芽三文魚湯。
我很怕喝中式魚湯,混合咗中西韓煮法,還是覺腥,不太愛喝呢。。。


下次都係用黎煲排骨湯好啲。。。

37 則留言:

  1. 回覆
    1. 中式魚湯我唔like,西韓日魚湯我又超like喎

      刪除
  2. Li J,芙芙家的魚湯不腥的呀,
    芙爸每次都落很多薑,除了薑以外不知還有沒有其他不腥的方法呢?
    芙芙找天問問爸爸,再告訴你~

    回覆刪除
    回覆
    1. 煎下d魚、落很多薑、落酒、落胡椒粉呢d方法我都有用,都係覺腥呀

      刪除
  3. 三文魚 湯我覺得唔腥, 可能唔啱你食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗,西韓日魚湯我又超like喎,可能中式魚湯比較清,我易聞到腥味呀

      刪除
  4. 回覆
    1. 煎下d魚、落很多薑、落酒、落胡椒粉呢d方法我都有用,都係覺腥呀

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都係架,原條買時要連頭一齊秤,所以唔捨得丟囉

      刪除
  6. 我也不喜歡大豆芽的豆豆呀。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我都係架,原條買時要連頭一齊秤,所以唔捨得丟囉

      刪除
  8. 起成條三文魚,你好犀利呀,真唔係個個人都做得到;如果冇塊布墊住,是關條魚好潺手好跣,分分鐘切親好危險呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 再,大豆芽菜滾豬腸湯最好飲!

      刪除
    2. 通常要自己劏同起d魚,新鮮好多架,食得出
      自己劏時我會小心,不過試多幾次就會快好多
      大豆芽菜滾豬腸湯未試過呢,我反而想食潮式鹵水豬腸大豆芽底

      刪除
  9. Hi Li J,
    請問怎麼樣發大豆芽呢? 幾多水, 浸幾耐呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃豆浸24小時催芽,倒入筲箕去水,
      整個筲箕連豆(上面放硬物如碗)放响膠箱/盆再放上大毛巾遮光,或者放响膠箱/盆再放入地櫃遮光,不能有水浸住d黃豆,
      每天冲水3-4次(冲水時不要讓它見太多光),約3-4日便有收成

      刪除
  10. 我會煎一煎再落熱水落去滾, 等D湯變奶白色, 同埋落羗, 咁就唔腥. 我都係好怕腥的人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企都係咁教架,落酒、落胡椒粉呢d方法我都有用,都係覺腥呀

      刪除
  11. 我見阿媽煲素湯底個BASE都係大豆芽, 佢話落左甜好多喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係真架,本來我第一諗法係加紅衣花生煲素湯,但係上次又忘記咗買。。。

      刪除
  12. 回覆
    1. 依排隔兩日浸一次豆,成日有收成呀

      刪除
  13. 我麻麻地大豆芽。。。。怕硬
    個魚頭唔整湯,用來烤焗食得唔得呀?

    回覆刪除
  14. 中國人魚湯裡, 魚是煎香, 腥味自然減少. 我家中國人魚湯是用薑蔥來去腥.

    西人湯呢, 下次你可以煮好湯後, 襯還熱, 放少許洋蔥絲或碎, 湯就會由腥變甜味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 中式魚湯我真係麻麻,反而西韓日魚湯我又超like喎

      刪除
  15. 我煮三文魚, 會用希臘咸欖和橄欖油來煮, 煮好後, 再放洋蔥絲或碎, 也不會腥的,.

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮三文魚我食架,冇問題,但中式魚湯我就超唔ok

      刪除
  16. 小時候我媽好喜歡整大豆芽炒肉鬆,可惜我老細唔like 食大豆芽 整過兩次我都冇再整!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少食大豆芽架,的豆豆有d硬同粗呀,煲湯反而覺幾好

      刪除