我的網誌清單

2015年5月28日星期四

元氣樽裝早餐

王子最近工作忙碌,又睡不好,晚上難入睡,早上晨咁早醒,醒咗又瞓唔番。
某日回家,佢個樣極攰極殘,佢竟然問我瑪卡係咪work。
因為瑪卡有啲人參味, 佢一直冇試。
佢問到,我立即用瑪卡沖奶俾佢飲,咁當然,晚上要早啲瞓啦。
佢竟然話瑪卡粉幾nutty,幾香喎,真係估佢唔到呀。
晚飯後,又為佢準備咗元氣樽裝早餐,聽朝瞓醒咗又食啲補吓身。
是日係蜜瓜味樽裝早餐。
蜜瓜切粒粒放玻璃樽底。




放一點燕麥。


再放啲堅果、乾果之類。


今日有亞麻籽、芝麻、葵花籽,仲有瑪卡粉。


倒入奶,蓋好入雪櫃。
王子早上總是怱怱忙忙,這個元氣樽裝早餐給他很大方便之餘,裡面一點垃圾食物也沒有,也沒有添加劑,全是天然食品。
早上起來餓可以立即食,唔餓時就出門口前把它裝在包裡,回到公司,餓時打開便有早餐吃。


其實很多洋人媽媽都會响晚上做好一樽樽,按家人身體不同需要,改裡面嘅配方,早上起來揾番屬於自己果樽就得啦。

而且我用嘅係舊玻璃樽,食完洗番再用,不會出現食一個早餐,又製造一堆垃圾嘅情況,好環保架。

16 則留言:

  1. 夠唔夠飽呀?早餐要eat like a king喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢早食lunch架,早餐就唔使太多囉

      刪除
  2. 回覆
    1. 浸咗會有益d,易d被吸收同消化架

      刪除
  3. 德先生也食這類早餐,睡前整好,浸一晚,早上加水果吃。不過,唔知佢有無興趣試瑪卡呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要問問佢啦,不過11歐真係好抵買

      刪除
  4. 呢類型早餐好特別 , 等我都試下整俾袁生食先

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算唔係日日食,一星期食番兩次都係有益架

      刪除
  5. 美國都有樽早餐嘅習慣,但係我就冇啦,懶 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我知美加都流行,夏季水果多又熱,王子鐘意呢個多過麵包囉

      刪除
  6. 幾好喎又有營養, 但有d早上唔可以食凍野既人就唔得lu

    回覆刪除
  7. 我地反而會食乳酪加生果

    回覆刪除