我的網誌清單

2015年5月10日星期日

動畫電影節

開始進入夏天,又係乜節物節嘅時候。
今日呢個,係動畫電影節,好似open air cinema咁,大家可以在户外,坐响草地睇動畫電影。


呢個動畫電影節非常受本地人歡迎,仲有電視台黎採訪。


餓嘅話,旁邊有小食檔。



動畫電影會由朝播到晚,早上主要俾小朋友睇,晚上就啱大人睇。
時間尚早,人潮未到。


播緊佢呀。


係飄零燕呀。









凱迪你係咪好耐冇見呢?


天氣暖咗,立即人手一雪糕,一邊食,一邊曬,一邊睇。。。


21 則留言:

  1. 回覆
    1. 一時時啦,有雲過時會好啲,不過曬先啱洋人呀

      刪除
  2. 好邪呀, 我今朝先睇完 Heidi ^^

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 市園藝方面係做得好架,好勤力架

      刪除
  4. 回覆
    1. 其實我冇乜睇過飄零燕架,印象模糊呢

      刪除
  5. 電腦動畫版飄零燕電視有得睇喎,唔使出去睇啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我經過咋,我諗其他啲人主要係去曬同食雪糕囉

      刪除
  6. 原來歐洲人都睇飄零燕架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇架,都算長靑,啲歐洲版飄零燕產品超市仲會賣架

      刪除
  7. Open Cinema,我細細個就常常去,那時的街坊福利會每逢暑假便買些舊片放映,不過要買票入場,也有櫈坐,但落雨你就要擔遮,不過前排坐位就唔使,因有棚架遮住!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁講,我諗起難兄難弟、歲月神偷果啲情節喎

      刪除
  8. 飄零燕? 細個成日聽我媽咪唱架, 我就無印象有睇過部戲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 飄零燕我印象模糊架,不過好似重播時睇過少少囉,首歌另類啲反而記得

      刪除