我的網誌清單

2015年5月19日星期二

Lactose-Free Milk 無乳糖奶

不知你身邊,是否有人患上乳糖消化不良呢?
以前一輩嘅人,很多有這問題,所以不飲牛奶。
現在太方便啦,有Lactose-Free Milk 無乳糖奶嘛。


我跟王子都沒有乳糖消化不良,從沒買過無乳糖奶。
某天看見這黑森林出產嘅無乳糖奶,勁勁勁平,便買來試。


太好味啦,無乳糖奶嘅生產過程中,乳糖被分解,令奶嘅甜味增加。
味道似北海道牛奶呢。


平時從不喝3.5%嘅王子,發現了此物之美味,竟然於兩日內飲咗4盒!!

22 則留言:

  1. 乳糖消化不良??是不是對牛奶敏感,我其實對任何奶類都沒太大興趣,小吃沒所謂,但不能多吃.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔一樣架,牛奶敏感連嬰兒都會有,指免疫系統對於牛奶中的蛋白質產生過敏
      乳糖消化不良係嬰兒期之後發生,乳糖消化唔到,會腹脹、腹瀉等

      刪除
  2. 王子, 叫佢少吃多滋味好噃 ^^ (我都成日咁同某人講架)

    回覆刪除
    回覆
    1. 奶我覺得ok,但係甜品、朱古力果d真係要控制下囉

      刪除
  3. 如果這個比較 milky 又香,我又要試,用來整蛋糕最好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 據說品牌之間有差別,睇睇網評會知邊隻好味d架

      刪除
  4. 我初初嚟時唔識睇,買錯咗冇乳糖奶. 我覺得好難飲嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 據說品牌之間有差別,我又幾好彩喎,買中隻好飲嘅
      有機會睇睇網評吖,依家質素好咗,好多冇乳糖消化不良嘅德國人都買,話好味

      刪除
  5. 回覆
    1. 我屋企都有人有乳糖消化不良,飲一杯普通奶即瀉架

      刪除
  6. 我不知有這類別的奶產品,可能是沒有敏感罷,如要我揀,我反而會喜歡酸奶多一些!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同敏感唔同架,牛奶敏感好似未有解決辨法,只能避免所有牛奶產品同帶药响身,危險度同麻煩度高好多

      刪除
  7. 我已戒左牛奶好耐, 而家通常飲米奶或燕麥奶, 唔知香港有無你呢隻呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得實有,乳糖消化不良好普遍架,尤其係東亞地區

      刪除
  8. 我勁喜歡飲奶, 每天一杯不能少, 下午還要YOGART, 就算回港, 都係每天一杯奶, 不過, 香港D奶無咁好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港有d品牌ok架,不過普遍貴呀

      刪除
  9. 未飲過呀,要試下先
    我地買奶多數用來加入咖啡,大豆麻麻地牛奶,小豆還在飲奶粉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度好好賣呀,有次有個媽媽話我知,啲奶甜咗,小朋友飲得樂意啲。。。

      刪除