我的網誌清單

2015年5月21日星期四

茄子忌廉芝士醬

是日食素。
屋企有茄子同低脂忌廉芝士,我打算整茄子忌廉芝士醬。
焗爐預熱至250度,焗盤鋪上鍚紙,掃油, 茄子切約1cm厚,掃或倒些橄欖油在茄子面,灑上少少海鹽及黑胡椒碎,放入焗爐中上層焗至軟。


待涼,茄子會出水,倒去水。
用义壓壓啲茄子,讓茄子出水。
如果茄子水份多,可以倒茄子入濾網篩子,再用义壓走水份。
茄子水份越多,醬會越稀架。


攪拌器內加入7-8片茄子,加入蒜頭數粒(多啲香啲)、辣椒碎、海鹽及香草。


攪攪攪。。。
如果你介意食茄子皮,或者個醬帶啡,可以去皮先攪。


加入調味加入低脂忌廉芝士再攪攪。


我鐘意個醬杰啲,杰到插到個匙羹架。
試味。


味道ok可以入盒,灑上少少辣椒碎做裝飾,入雪櫃可以食幾日。
搽多士、整三文治,點墨西哥玉米片乜都得啦。


是日買咗新鮮中東扁包,搽上茄子忌廉芝士醬,加上沙律菜。


捲起食得。
還有大豆芽剩下,做了蕃茄大豆芽椰菜花濃湯。


24 則留言:

  1. 呢個我喺西人霽舖買過食.

    回覆刪除
  2. 呢個茄子醬我整過,但唔記得英文叫乜名,只知佢跟Hummus 都一樣咁多人愛吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hummus 都係受歡迎,不過整Hummus方便好多呢

      刪除
  3. 好味,我剛買左chickpeas 做 hummus ,這個更吸引 <3!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hummus 都係受歡迎,不過整Hummus方便好多呢

      刪除
  4. 好煮意,不過,香港芝士同忌廉都貴架

    回覆刪除
  5. 可惜呢個係我屋企無銷路

    回覆刪除
  6. 多謝分享,等我去買啲茄子試吓先^^

    回覆刪除