我的網誌清單

2015年5月3日星期日

齊柏林飛船

某兩日黃昏望出窗, 都見到呢隻嘢响市上空飛來飛去。
我立刻大叫:王子!有熱氣球呀!
王子望望個天,又望望我:呢個唔係熱氣球,係Zeppelin呀!你真係唔知架???


我真係唔知架!上網睇睇,原來Zeppelin叫齊柏林飛船呀!德國發明,係現代商業航空界的始祖,後來被民航機取代。


仲可以見到機師架。


14 則留言:

  1. 我第一次見佢都覺得很有趣,佢係Bodensee 有個博物館,當曰我去Bodensee,掛住賞花,沒去參觀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好cute呀,飛來飛去,我地度仲有廠生產緊呢啲飛船

      刪除
  2. 印象中似曾見過,通常是商業性,用來賣廣告用的………

    回覆刪除
    回覆
    1. 戰前真係坐佢,由歐洲飛去美國架

      刪除
  3. 回覆
    1. 王子話飛船有不同型號,推動方法亦唔同喎

      刪除
  4. 熱氣球,Zeppelin免費我都唔敢玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來熱氣球危險啲,Zeppelin安全啲架

      刪除
  5. 呢種飛船,現在好像多用來賣廣告,但未親眼見到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常見熱氣球賣廣告,同黃昏時有人會玩熱氣球囉

      刪除
  6. D戲都成日有架, 仲有人用黎拉 banner 求婚示愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我從來冇留意佢係乜,只知係飛行物體。。。

      刪除