我的網誌清單

2015年5月2日星期六

春季啤酒節(2)

啤酒節,一定有啤酒屋,春季都係!


依家靜英英,夜晚就迫到暈!


呢個都係日間去嘅原因,可以清楚睇到啤酒屋嘅裡面。
晚間除非你勁早book定,否則一定入唔到去。


日間有太陽,啲人會坐出面。


另一間啤酒屋。







鬼屋。


最鐘意大大幸福摩天輪。




第一次見,抽獎係抽植物。


包場feel真係宇宙最强,令我諗起啲韓國愛情片包起成個遊樂場啲橋段。



小朋友唔使上堂,可以黎玩。
呢度小朋友出巡係要手拖手嘅。




又一間啤酒屋。



再來一間啤酒屋。




又一鬼屋。




行到腳軟,秋季再見!

10 則留言:

  1. 飲咗啤酒千祈唔好玩機動遊戲!
    會嘔到周圍都係……嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 飲啤酒同玩機動遊戲我都唔啱,嘻嘻!

      刪除
  2. 韓劇? 我只記得天國的雞批係樂天跑來跑去, 半個鐘都未完 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得韓劇好興玩夜闖遊樂場,二人玩成晚都冇俾人拉。。。

      刪除
  3. 哇,呢個活動真係好大型呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我乜都冇玩,行一圈已經行到腳軟

      刪除