我的網誌清單

2015年5月15日星期五

Kaymakli Yogurt

我最怕食稀稀嘅低脂乳酪,亦怕飲低脂奶。
王子有段日子要求只吃超低脂乳酪,飲超低脂奶,我真係接受唔到。
用來煮嘢食都仲可以接受,直接食又稀又唔香,我寧願唔食!
我很喜歡老北京玻璃瓶酸奶,一次可以喝很多瓶。
這裡沒有,但是土超一樣有好嘢,今次買嘅係Kaymakli Yogurt。


Kaymakli Yogurt係土耳其忌廉乳酪,我買呢隻係6% fat,唔算邪惡,邪惡果啲,實實的似cream cheese。
呢隻乳酪又香又滑,用特別嘅噴射式製法整,所以面會有層皮,似我地嘅雙皮奶。


我怕買已調味嘅乳酪,只愛買原味。
夠香夠滑夠濃郁嘅乳酪,簡單配上自家製嘅奇異果醬,已經很美味。


另一天另一口味,配香蕉蜜糖亞麻籽,健康啲!


20 則留言:

  1. 回覆
    1. 杰乳酪我like,稀乳酪我就麻麻

      刪除
  2. 我飲超低脂奶架, 0.5% fat.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子都係,飲超低脂奶,似奶+水咁嘅。。。

      刪除
  3. 我地有thick yoghurt ,不過我食邊隻都得,最怕太甜。

    回覆刪除
  4. 王子继續食低脂,你買你喜歡的奶品,各有所好,唔駛爭食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢不知幾醒,諗到返公司飲超低脂奶。。。

      刪除
  5. 我都好怕飲低脂奶,飲水好過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我都覺呀,似奶+水咁,冇咗大部份奶香

      刪除
  6. 我喜歡與生果加冰打埋一齊的 Smoothly 飲料!

    回覆刪除
  7. 我日日都會飲低脂或高鈣奶一包 , 不過乳酪就唔太食呢

    回覆刪除