我的網誌清單

2015年5月17日星期日

增量法

日本很流行增量法,已經流行咗好多年。
目的是將有益嘅食材,混入肉中,令食者減少食肉之餘,又有肉食嘅感覺。
呢個方法,省錢又健康!
是日我用soya chunks去增量,如果你冇,可以用冰豆腐。


soya chunks 用水浸軟, 用清水洗幾次,用手搾乾水,攪拌器內攪碎,加入調味加入碎豬肉再攪攪,就可以用。
只用了平時一半嘅肉咋!


响東歐超見到中國茄子後,又再去入貨。
因為我想用黎整釀茄子呀!用大肥西洋茄子釀,總覺有點不一樣。



22 則留言:

  1. 你介紹過幾次這種soya chunks,我到依家都未試呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度十分流行,素食者最鐘意買,連有機soya chunks都有

      刪除
  2. 回覆
    1. 調味、香草、蒜果啲要重手d,畢竟soya chunks冇味呢

      刪除
  3. 回覆
    1. 我度十分流行,素食者最鐘意買

      刪除
  4. 睇得出d肉丸好彈牙同應該好索汁果種口感!咁多咪食好耐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子要帶lunch,同佢超like釀茄子,我要整多多否則我冇得食架

      刪除
  5. 你講起呢的「溝肉法」就使我想起鬼佬的Meatloaf !
    又或以前的Hamburger 肉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本d健康飲食,真係有教用增量法整Meatloaf、Hamburger同Meatballs

      刪除
  6. 這個方法幾好喎, 健康又環保.

    回覆刪除
    回覆
    1. 似食咗肉,但其實份量少咗一半

      刪除
  7. 香港唔知有冇,我用豆渣做素肉碎.

    回覆刪除
    回覆
    1. soya chunks印度鋪通常有架,乾貨超耐放
      豆渣我冇呀

      刪除
  8. 回覆
    1. 啲人轉健康飲食,用呢d方法冇咁辛苦

      刪除
  9. 回覆
    1. 似食咗肉,但其實份量少咗一半

      刪除
  10. 好健康喎,等我去素食材料店找找,找到就可以跟 ~ 嘻嘻

    回覆刪除