我的網誌清單

2015年5月29日星期五

覆盆子

每個周末,各大超市都有幾樣瘋狂特價品。
某周末,收音機L超市話覆盆子每盒125g只是0.79歐,望望王子:買唔買??
王子:買買買!!


買多少盒??成箱!!
啋佢都儍,最後買咗3盒。
覆盆子有獨特香味,它的香氣我喜歡,樣子也特別,但食味帶少少酸,我又不喜帶酸水果,所以只吃兩三粒就算。

王子卻不一樣,尤其見到覆盆子樹,就會想去摘,小時候,佢放學會去田間、樹林玩,還會「幫手」食鄰居啲覆盆子。。。

終於,遇上超市賣覆盆子樹苗。
王子lur完又lur。。。好啦,試試種啦。。。

買咗兩棵 。


唔知種唔種得出覆盆子呢???

18 則留言:

  1. 我試過野生既覆盆子, 不過我麻麻地喜歡.

    回覆刪除
  2. i love to use raspberries to make smoothies/icecream/sorbet

    回覆刪除
  3. 既然王子極愛, 就還他心願, 試試無妨. 當然, 落地種會比盆種強壯. 其實, 遇到大優惠, 買幾盒, 一次過食2、3百克, 抵食又滿足呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經種咗落地,睇睇遲d有冇成果

      刪除
  4. 我食過o野生o既,好甜㗎。

    回覆刪除
  5. raspberry 當生果食我就麻麻,但係做果醬,配乳酪,雪糕做 smoothie 就正囉。

    回覆刪除
  6. 以前種過, 生蟲就掉咗

    回覆刪除
  7. 你有冇試過當蜜餞來醃呀,我諗會好食得多!

    回覆刪除