我的網誌清單

2015年5月6日星期三

伊朗雜貨店

某日經過一間伊朗雜貨店,我諗大部份睇開呢個blog嘅朋友們,應該冇乜接觸伊朗嘢啩。。。
咁大家一齊睇睇啦。


伊朗雜貨店必見>>>各式黑茶。


同土耳其人一樣,伊朗人又係鐘意飲黑茶。


有唔同款嘅黑茶,茶種唔同架,不過我只識少少。


仲有飲茶時一齊食嘅茶點。


好多一樽樽。。。


係石榴產品,原來石榴原產於伊朗架。
呢隻係石榴糖漿。


呢隻係石榴醬。


呢隻係有機石榴汁。


各式零食。


仲有米,米係佢地主食之一。


又係一樽樽。。。



Rosewater玫瑰水。


Mint water薄荷水。


各式漬物。


伊朗包,我鐘意食,久不久會買架。


呢啲似我地去拜年啲禮盒。




係香草,不過冇留意係乜香草。


伊朗綠豆??


一堆乾豆>>>又係未見過。。。


伊朗罐頭。



茄子。


炒香草???


炆香草???


仲有新鮮甜點。


歷史原因,仲有啲印度嘢賣。


係咪好新奇有趣呢??

30 則留言:

  1. 伊朗食品 , 我完全冇接觸過 , 店舖又大又整齊 , 唔錯呢

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我覺得伊朗雜貨店係伊朗雜貨+土耳其雜貨+印度雜貨

      刪除
  3. 我見過一間伊朗雜貨店但係冇入過去.
    D o野個packing好多都有德文喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度有x間伊朗雜貨店,有時會去八囉
      有德文好緊要,佢好多新奇嘢,完全估唔到係乜。。。

      刪除
  4. 伊朗食品看來都不錯啊,你那邊有很多伊朗人?他們是否信奉回教而多不吃豬肉?而我呢邊如今的印度、韓國等專賣店比前多了很多,但伊朗的就沒有見過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多伊朗人呀,佢地係回教徒,唔止豬肉呀,嚴格果啲連洋超嘅牛同鷄都唔食,包裝樣樣要睇得清清楚楚,亦只會去回教餐廳,所以經常要去伊朗雜貨店+土超入貨。

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,佢地用電飯煲架,我伊朗friend屋企都有買

      刪除
  6. 伊朗野又真係無咩接觸啵, 你買到咩呀?^^黑茶係咪即係似我地既普利?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇買到咩呀,啲黑茶冇中國茶咁濃味,比較似西茶呀

      刪除
  7. 跟阿塞拜疆很近,所以在拜疆都會有呢啲物產,不過口味不同,我麻麻地。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有d接觸,不過認識唔深呢,佢啲茶、米、包同一樽樽我覺得幾好架,d零食我就麻麻地

      刪除
  8. 請問一下喔?石榴醬在台灣有在賣嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不太清楚台灣有沒有呢,不過,我見costco有售賣濃縮石榴汁,或許可以取而代之

      刪除
  9. 請問一下喔?石榴醬在台灣有在賣嗎?

    回覆刪除