我的網誌清單

2015年5月14日星期四

兒童歌舞劇

朋友有免費飛,帶囡囡去睇兒童歌舞劇,請埋我一齊去。
兒童歌舞劇,我未睇過架。
去到會場外面,已經有堆盛裝赴會嘅小朋友。


各人頭上並非一片天。
而是一條毛。



有啲仲有幾條毛。



睇呢套。


入場前食雪糕飲汽水。


很多是爸爸媽媽帶孩子一同來,平日唔使做架??朋友話:父母特登攞假陪孩子睇音樂劇囉,好出奇咩???
對我黎講係好出奇架!香港, 個仔曳要攞假見家長,個仔急性病入院,個仔大考攞假陪讀就會啫,同埋最多咪出動阿媽攞假。
攞假陪孩子睇音樂劇,仲要爸爸媽媽一齊攞假,我估唔多工種俾人咁做啩?!我估大部份僱主會黑面啩?!


仲會買紀念品。




又有人即場賣紀念品,仲好好賣!!


都有九成滿架。




因為主角係兒童,久不久要同佢地互動:問問題、跳跳舞。。。


我突然諗,呢班小孩應該算幸福吧?!唔使日日捱餓,唔使流落街頭,唔使日日學揸槍,唔使日日狂補習,唔使精通多國語言,唔使幾歲人已經揹住一輩子嘅房債。。。
做人,如果只能得一樣,究竟好命重要啲?定係努力重要啲呢?

17 則留言:

  1. To answer your question, i think it depends on what people want. I know many kids in HK who know different languages, different musical instruments and sports. But they are perfectly happy kids. They travel, they are loved by their parents.
    In Europe, it is a different mentality ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得香港同歐洲小朋友普遍算幸福,方向不同吧。。。
      咁what i have = what i want,通常都happy嘅,呢個冇地域之分哠喎。

      刪除
  2. 亞洲小朋友快樂指數比歐洲的底.

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞洲家長付出其實多架,但真係可以令個小朋友快樂嘅,又未必付出到

      刪除
  3. 英國的家長都會請假陪仔女參加學校活動,今日都有個同事陪仔去攤獎。佢地去唔到會覺得好內疚架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都係架,攞獎表演一定要去,要去支持同肯定佢。。。
      不過我冇諗過爸爸媽媽會一齊攞假(又非暑假)去睇兒童歌舞劇

      刪除
  4. 香港老闆如果卑攞假,自己都冇咁多假攞啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係呀,都有no-pay leave嘅,不過我未識過人响香港夠胆攞,呢度就大把

      刪除
  5. 我想如果有一個肯照應市民需要的政府,比如教育、房屋、醫療、交通、安老等等,那麼做甚麼樣式的孩子,相信一定充滿幸福感,一定會有歡笑臉面!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我意思是政府照顧到市民需要,父母親覺得幸福,那亦會轉嫁到孩子們,而這些孩子亦不需為將來做出有些不願做的事,所以我這邊的孩子有好多到十六、七歲或甚至更大仍是稚氣未除!

      刪除
    2. 據說大環境都令啲孩子幸福感跌,比如日本小孩响海嘯之後,幸福感大跌,紛紛許願長大後要發明「阻止海嘯機」。
      歐洲小孩近10年都早咗好多,知道甚麼是金融危機。

      刪除
  6. I think we just have to count our blessings and be contented with whatever we have and wherever we are. No way are we at the top or at the best, but then we are not in poverty nor starvation mode from birth. So it is how one look at his situation.
    YES, we ARE blessed <3 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果可以常感恩,少睇自己冇,多感恩自己有嘅,確實係令自己常常喜樂嘅真理
      不過完全唔睇得失,不受環境同挫折影響,依然常常感恩,是一個人生巨大操練呢

      刪除
  7. 呢類兒童劇, 我係英國都睇過
    我識好多人陀B時, 都話想仔女有個快樂童年架, 不過之後有好多因素, 例如同朋友仔女比較, etc. 之後就要仔女好似神童上身, 琴棋書畫, 其實係應該教佢地學識欣賞音樂藝術, 定係只會教N級試呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有d朋友都係咁,最初話只要仔女憑實力,唔入名校冇所謂,最後都係想盡辦法入名校。
      我覺得環境、目的、同一個人可以背負到幾多唔跟環境做事嘅代價,係最大嘅因素, 例如環境係個個小孩去學琴,小孩A父母目的係入名校,咁N級試好重要;小孩B父母完全唔介意名校之事,但介意冇內在修養,咁學識欣賞音樂藝術已經夠啦;小孩C父母覺得得快樂最重要,佢唔學都得。

      刪除
  8. 唔好話請假陪小朋友睇歌劇,之前有朋友同我講,他家裡有白事想請半日假,老闆都唔放人呀 ~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係真架,就算老闆唔明言,空氣中都有股巨大壓力。。。

      刪除