我的網誌清單

2015年5月18日星期一

家常便飯

最近經常發芽菜,天氣暖和,4天左右便有一次收成。
收成之日又再浸豆,4天後又一次收成。


開了一個牛油果,誰不知還未夠熟,太硬了卻不想浪費,便用來炒蛋。


芽菜即收即食,這天用來炒牛肉,芽菜炒牛肉這菜式,已經很久沒吃了。
爽脆芽菜加上鮮甜牛肉,王子不停吃。
自家發芽菜,真的好健康。


中午有心情,做了超低脂無生蛋低糖Tiramisu。


今晚有甜品呢。


20 則留言:

  1. 自家發芽菜真係好健康.

    回覆刪除
  2. 自家發芽菜好新鮮呢! 牛油果炒左,會唔會都係爽口架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛油果炒左會軟化架,不過如果牛油果本身太生,炒咗軟化咗都會帶苦架

      刪除
  3. 牛油果炒蛋 好特別喎,口感如何架?

    回覆刪除
  4. 芽菜好似仲有好多殼咁嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 洋超啲raw mixed sprouts salad都帶殼架,心諗反正d殼食得又唔影响口感,就唔使一定要沖走所有殼,太嘥食水啦

      刪除
  5. 回覆
    1. 我上星期整咗一次,豉油皇芽菜韮菜炒麵呀

      刪除
  6. 上次比我老公睇你發芽菜個post, 佢即刻又話要, 但你知我d植物只可種廁所因為驚ding會破壞, 佢一知道種廁所水箱上即刻耍手擰頭...hahahhahaha...其實呀, 出面埋果d直頭會放地下咪仲烏糟..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實可以放响膠箱再放上大毛巾遮光,或者放响膠箱再放入地櫃遮光

      刪除
  7. 我間中用芽菜炒蛋,下次會學下你用牛油果!

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛油果平時d洋人會炒蛋、整奄烈,不過牛油果本身不能太生,炒咗軟化咗都會帶苦架

      刪除
  8. 我都要試吓牛油果炒蛋先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛油果平時d洋人會炒蛋、整奄烈,不過牛油果本身不能太生,炒咗軟化咗都會帶苦架

      刪除
  9. 牛油果炒蛋真係未試過 , 唔知味道係點既呢 ???

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛油果炒左會軟化架,不過如果牛油果本身太生,炒咗軟化咗都會帶苦架

      刪除