我的網誌清單

2015年5月27日星期三

瑪卡 - 秘魯人參

我跟王子去秘魯自由行時,不時見到瑪卡。
最近肥媽節目提及瑪卡,我醒起健康食品店都有,又去買番樽補吓身。
西人世界, 瑪卡唔係原隻/原片去煮,係磨粉食架。


節目見原隻瑪卡要200蚊両,即係1,600蚊半斤啦。
片裝瑪卡都要100蚊両,即係800蚊半斤啦。
我呢度半斤裝,11歐咋!!仲要係有機產品喎!!


雖然瑪卡出名在壯陽效果,但千祈唔好諗錯隔離,其實我係買俾自己補身架。
因為瑪卡都有其他作用嘛:人累冇精神、情緒低落、皮膚差咗、女性健康問題等等,都啱食。
包裝已經教咗人點食,好方便,完全唔使煲唔使煮架。


味道係甜中帶微甘,有啲花生香味,又有啲人參香味,唔錯架。

18 則留言:

  1. 有人參香味咁唔啱我lu.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你用唔着啦。。。哈哈哈。。。

      刪除
  2. 回覆
    1. 以前啲參要煲要燉,後來,出左粉末茶包,沖水就飲得。磨粉食用,方便好多。

      刪除
    2. 我自小屋企都有買參,不過參好貴呀,一般補吓身呢隻平好多

      刪除
  3. 今天經過荃灣街市附近,見到有些姨姨在一家短租舖賣'馬卡',是原粒乾了的,外形像馬蹄。宣傳卡紙上寫著有很多功效如利尿...........。回家在網上搜尋馬卡的照片,很像啊! 太怱忙,沒有看到價錢。但通常這種短租店我也不太敢光顧,怕貨品來歷不明,租約過後有問題又無得追究。

    回覆刪除
    回覆
    1. 利尿???西人又冇提喎,不過我同意呀,貨品來歷不明,都係小心啲好

      刪除
  4. 磨咗粉平咁多 抵喎!唔知香港有冇呢!

    回覆刪除