我的網誌清單

2015年5月24日星期日

山楂蘋果骨

今日大開炸戒!
因為我想食sweet and sour pork!!


屋企有三色椒嗎?冇!
屋企有菠蘿嗎?冇!
不過屋企有山楂餅同蘋果,於是整咗山楂蘋果骨。
我。。。只食咗少少。。。唔夠人快。。。


仲有焗芝士蕃茄醬茄子。


19 則留言:

  1. 有得煮無得食好慘呀!

    回覆刪除
  2. 睇見吞口水呀呀呀呀呀!!!!!!!

    回覆刪除
  3. 見到碟山楂蘋果骨 , 真係口水流呀 ~~~

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我特登買定,拿起手可以用黎煮餸呀

      刪除
  5. 我大仔細個時好喜歡山楂餅架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔鐘意食山楂餅架! 只係特登買定,拿起手可以用黎煮餸咋

      刪除
  6. 王子餓咗自家炸物好耐了。

    回覆刪除
  7. 酸酸咪咪,勁搶手的餸。快啲再煮過啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇怕都要啦,我好似冇食過咁。。。

      刪除