我的網誌清單

2015年5月16日星期六

焗芝士白汁班戟卷

某天跟王子到超市,碰上方便班戟大清貨。


真的好抵買呢,晚餐未有着落,就用它吧。
王子以為晚餐只有甜品,才不呢,我打算整咸嘅班戟卷。
Blog友阿毛也做過咸嘅班戟卷,其實德國也有類似嘅東西,不過要我煎完班戟再整餡再捲再煮汁再焗,實在要很難鎮壓我身體內嘅懶蟲呢。
唔使煎班戟,啲懶蟲都冇咁惡呀。


 餡我用咗已炒香洋葱、粟米、蘑菇、芝士、吞那魚、低脂沙律醬、黑椒。


用幾分鐘煮咗個低脂白汁,捲好一個個班戟卷,放上汁、芝士,焗至芝士溶便可以。


當然要同王子一齊分享啦。


20 則留言:

  1. 煎班戟我最拿手,不過我都係鍾意甜食!
    而你整嗰啲喺超市有現成,買返來一焗便可以,哈哈…方便快趣,但就貴好多,想問呢啲係唔係墨西哥又或土耳其的食品?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有d奇怪,甜嘢我麻麻架

      刪除
    2. 呢個係正宗德國班戟,呢隻大牌子就貴d,平時超市牌子好平咋

      刪除
  2. 有方便班戟,下次做埋甜囉。夏天最啱食甜班戟配雪糕!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 如果你用蘑菇代替吞那魚,阿仔食得喎

      刪除
  4. 我都有買近似啲哩急凍班㦸,好方便,貴少少。
    $30/10pcs ,趁半價先買@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度平時超市牌子好平咋,1歐多啲有10塊

      刪除
  5. 我都有買近似啲哩急凍班㦸,好方便,貴少少。
    $30/10pcs ,趁半價先買@@

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 其實呢個仲可以用全低脂材料整架

      刪除
  7. 買到平貨就最好啦,你都幾多新 ideas 喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常都係用啲平貨左砌右砌,重複王子會話我架

      刪除
  8. 落勁多芝士 正哦 我like ^^

    回覆刪除