我的網誌清單

2015年5月11日星期一

Fanta Klassik

某天去E超市,看見新產品Fanta Klassik。
Fanta Klassik賣嘅係古早味、懷舊風。
玻璃樽也是一圈圈這種。


現在嘅玻璃樽都是這樣吧!



王子很少喝汽水,很驚訝現在汽水品種之多。


說回Fanta Klassik吧!懷舊風的不只是它這個一圈圈玻璃樽,而是它的製作秘方。
原來75年前嘅Fanta,德國嘅製作秘方裡面是有加奶的!還有加蘋果汁!
而這支Fanta,是受最初嘅製作秘方啟發而生產的。


這新產品也算有收藏價值吧?!
Fanta Klassik這個新產品也有段小插曲,本來廣告主題是〝75歲生辰,慶祝那美好舊時光〞。


可是,就是那〝美好舊時光〞出事了,因為75年前,正是1940年第二次世界大戰,納粹黨年代。
納粹黨年代、第二次世界大戰,在這裡,是很受到很嚴肅對待嘅錯事。。。仲慶祝 ???
被喪插後,廣告當然要收番。。。


價錢都頗貴架。。。

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 冇呀,大家都驚賴嘢,上網睇咗話ok、特別喎,下次先去買!

      刪除
  2. 設計呢個廣告, 點會唔諗清楚就出

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能年靑啩,廣告呢個行業唔知係咪咁呢?!

      刪除
  3. 我未試過最新出的綠色樽可樂,不知味道如何?
    之前有隻云呢拿香味的……我就覺得不很好!

    回覆刪除
    回覆
    1. Cola life王子同事買過,劣評呀,又貴又多糖又冇特色喎
      云呢拿我都唔like,cherry coke我又係唔like

      刪除
  4. 咁既玻璃樽我都未見過

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未見過真身,只見過poster咋

      刪除
  5. 而家的汽水簡直包羅萬有 , 咩味道都有 , 我就最愛芬達橙汁呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 芬達橙汁我都鐘意,7-up、雪碧反而麻麻

      刪除
  6. 唔知我度幾時先有. (Cola Life去Vapiano食o野先買到)

    回覆刪除
    回覆
    1. 網評唔錯,我地都買咗,今晚試味
      Cola Life網評反而麻麻喎

      刪除