我的網誌清單

2015年5月22日星期五

急凍蜆

我冇乜機會食蜆。
本地人不太吃蜆,新鮮蜆要去魚市場才可能有。
在東歐超見有急凍蜆,便買來試。


急凍蜆我是第一次買,原來已經煮熟,連汁液一同包裝,打開食得。
抽真空後蜆殼會合上,打開又會張開來。
是日食pasta。


Pasta用了小號通心粉。
這包急凍蜆,超出預期,很鮮味呢。


23 則留言:

  1. 我近期都愛上食蜆,由其係花甲 同 蝴蝶蚌 肉質鮮甜又飽滿!

    回覆刪除
  2. 我地屋企好少食蜆,你整得好吸引.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意食蜆呀, 但呢度冇乜人食

      刪除
  3. 我地都有得賣冰左的蜆,唔知係咪都一樣熟左?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係呀,冇煮就冰啲蜆會c,再煮都唔開口

      刪除
  4. 咁咪唔可以用嚟煮豉汁炒蜆囉?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 蜆肉我地都有,連殼我第一次買咋

      刪除
  6. 這裡夏天,會有人去海邊摸蜆,有時可以摸到很多,但和超市的不同,超市賣的是黃沙蜆,要$9/kg。亦有你說煑熟的真空包裝,但卻不是急凍。

    回覆刪除
  7. 我通常見到急凍蜆都係得肉, 好少見有埋殼, 不過試過有青口, 都係熟左有味, 真係甜d!好方便!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢啲方便呀,個意粉15分鐘已經煮完

      刪除
  8. 我試過食急凍青口連白酒汁, 都好好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 急凍青口連半殼我食過,連全殼我仲未食過呢

      刪除
  9. 我平時都好少會煮蜆,因袁生食完會腳仔痛,不過妳整得好吸引 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解會腳仔痛嘅??

      刪除
    2. 袁生本身膝蓋有粒血瘤 , 幾年前做過手術 , 雖然現在已經冇事 , 但每次食親蜆 , 蟹都會痛 , 其實我都唔知點解會咁

      刪除
  10. 急凍蜆可以超出预期,很鲜味,我都留意吓先。有急凍生嘅,又唔貴,就更好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 急凍應該冇生架,冇煮就冰啲蜆會c,再煮都唔開口

      刪除