我的網誌清單

2015年5月13日星期三

本年最强

這幾天,又熱又曬。
又熱又曬又冇冷氣,我會躲在家,把門窗緊閉,把特厚防光簾放下 。
整天在黑暗中生活。
外出,要趁早上。


外出時,遇上了本年最强價格嘅白蘆筍,1kg只是3歐多!!!
還是國產白蘆筍呢!看它有多粗壯!


王子office冇冷氣仲有向西無敵景大玻璃,熱到佢日日T裇短褲拖鞋返工呢。。。
為佢做了Antipasto,午餐吃冰凍冷盤,個人會舒服啲。


21 則留言:

  1. 現在天氣幾多度啊? 夏天快到啦.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我用地中海辣椒,唔多辣,只有香味同顏色

      刪除
  3. 回覆
    1. 咪係,係直曬果種,超高紫外線呀

      刪除
  4. 你地真好,有好陽光,英國天有陽光,但仍有點冷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地今年熱得早呀,出街係直曬果種,不過又有利種植呢

      刪除
  5. 我都用茄子做了Antipasto,但有點un, 要焗多久才會淋?焗時要用鍚紙蓋著嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. un通常有兩種原因:1. 油不夠(茄子比其他蔬菜需要多點油才易軟化) 2. 時間不夠
      焗嘅時間要睇品種同厚薄,我通常1cm厚焗約15分鐘已經ok,其實可以用义插入茄子試軟度,完全冇阻力便夠軟
      千萬不要用鍚紙蓋著,會有蒸汽出,變咗蒸茄子,冇咗焗蔬菜嘅香味

      刪除
  6. 我未食過白蘆筍 , 不過睇外國烹飪節目都曾經見過

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我昨夜終於有場雨,今日又再暴曬。。。

      刪除
  8. 整天在黑暗中生活=白蘆筍o既生活. kakaka

    回覆刪除
  9. 不論向東還是向西, 無冷氣, 仲要大玻璃窗, 真是熱到焗sauna.

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全係一個温室,可惜佢唔係植物呢

      刪除