我的網誌清單

2015年5月5日星期二

鹵話梅腩肉

亞超送咗包話梅俾我。
但係,我唔食話梅哠喎,咁就一直放在一旁。。。
王子同事來吃飯,家中又有腩肉,其中一道菜,就做了酸酸甜甜嘅鹵話梅腩肉。
我習慣煮番我鐘意食,又會响屋企食嘅餸,唔會特別去煮洋化咗嘅中菜俾佢地食,所以每次佢地都顯得十分好奇。
當然太辣、太多骨果啲佢地實搞唔掂啦!


其實呢啲咪仲有趣,好過食假中菜啦。
呢個鹵汁好香,佢地追住問點整。。。
我仲整多幾份,留黎做自家方便餸。



這個話梅鹵汁,可以留下翻用,煮話梅鷄翼、話梅排骨。。。



鹵話梅腩肉



材料﹕ 
腩肉 1.2kg
話梅12
肉桂1支
葱數條
薑10大片 


調味:
生抽2/3
抽3湯匙 
紹興酒1 
糖2湯匙 
1/2湯匙
白醋4湯匙
水2杯 




話梅用半杯熱水浸1小時,
燒熱易潔鑊,1湯匙油及1湯匙糖,用中火糖至微黃
加入腩肉(腩肉皮向下),煎腩肉皮至焦黃,反轉再煎,
加入薑片炒1分鐘加入其他材料、話梅調味用小火煮90分鐘,檢查肉是否夠淋,試味


我用高壓鍋煮: 高壓鍋內放已煎腩肉(腩肉皮向上)加入汁料(水減半)壓40分鐘後自動排氣,試味


我的話梅較甜,所以唔使用咁多糖,反而要多用白醋,你要自行調整喔。

18 則留言:

  1. 我見到話梅兩字, 個口都酸呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 話梅有甜架,呢隻較甜,我反而要用白醋令佢酸呢

      刪除
  2. 回覆
    1. 不過呢個用話梅,個味同佢地平時食嘅甜酸不一樣呢,
      佢地都留意到陣味好唔同,追住問裡面有乜。。。

      刪除
  3. 回覆
    1. 英國人似乎主要食煙肉,呢度啲人多食腩肉架,煙肉、燒肉、炆腩肉、bbq腩肉都常見

      刪除
  4. 諗諗吓我多數係煮西餐宴客。

    回覆刪除
  5. 王子同事看來都很樂意接受其他地方食物喎。
    不揀飲擇食、唔奄尖,先有囗福呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其中一個去過中國旅行,所以見到會開心,
      另外啲唔多識,會多望同多問囉

      刪除
  6. 回覆
    1. 似豬腳姜果種香味,連幾個洋人都話好喎

      刪除
  7. 我反而相反,會煮人地喜愛食的餸,自己喜愛食的野通常會留待自己的一人晚餐先會煮 ^^ 呢個腩肉加左話梅,一定好好味,應該可以減輕腩肉的油膩感呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實唔知佢地喜愛食乜架,所以煮幾樣唔同口味嘅,實有啱食嘅

      刪除
  8. 真係好味呀,我有用過山渣,真係有甚麼用甚麼最好

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,用山渣都好呀,又係好香架!

      刪除