我的網誌清單

2015年5月9日星期六

一人前

王子去同事家玩啤牌。
我便來個一人前。


又發了芽菜,用了自家製嘅味噌,加上海藻,做了清清地嘅味噌湯。


蘑菇Antipasto,很爽甜,是個香香的冷盤。


沒有新鮮刺身食時,我會找代替品!
在東歐超買到嘅漬鯖魚,我覺得味道很好,跟日本的有幾分相似。
另一樣是牛油果刺身,是素食者嘅刺身,日本friend教的。


用wasabi醬油沾牛油果刺身吃,是很美味的呢。


我的一人前算豐富健康吧?

16 則留言:

  1. 我都試過牛油果刺身, 幾好架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺,幾夾呀,我久不久都食

      刪除
  2. wasabi醬油沾牛油果我又試試先.

    回覆刪除
  3. 早前我發覺我吃牛油果多會肚痛,不明!
    所以會用來做牛油果蛋糕…
    而你的一人前實太多了點,相信俾兩人吃還要豐盛啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 菜多冇肉+早食,我要食多d,否則夜啲會餓架

      刪除
  4. 我阿仔好喜歡吃蘑菇架.

    回覆刪除
  5. 一人前都咁豐富 , 好吸引呀 ~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前一人前食方便麵多,依家真係少咗好多

      刪除
  6. 牛油果刺身, 我係 FB 都見到好多人整呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係學生時日本friend教的,已經食咗好多年啦

      刪除