我的網誌清單

2015年5月12日星期二

遺物

因為某些特別原因,我接收了一批遺物。
而遺物嘅原本主人,是一個與我互不相識嘅陌生人。
遺物嘅其中一部份,是銀仔, 本來有三大箱, 好努力清理之下,剩下一大箱。


有很多一本本的銀仔。


這批是1972年夏季奧林匹克運動會記念版馬克當年運動會在慕尼黑舉行。


還有一批零碎嘅銀仔。


有些已經分好國家, 放在盒子內。
冇分果啲,真係要慢慢研究研究。


奧地利。


美國。


法國。
全部都係陳年之物!


也是奥地利。 


1895年嘅奥地利銀仔呢。


荷蘭。



意大利。


 東德銀仔。


比利時。


 丹麥。


還有英國。


右面係1741年嘅cartagena coin。


還有不同國家呢。


昭和39年,原來係1964年。


估吓呢個係邊度?


是獨立前嘅印度。


這個很有感覺吧?! 1960年,當時香港總督原來係柏立基爵士。


還有一套套的。





有好多好多好多uncirculated coins。。。



USSR Russia Mint Set of Jubilee 50 Years of October Revolution。


實在太多太多啦,這裡只是冰山一角。。。

30 則留言:

  1. 哩位朋友一定週遊列國♡♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢啲遺物反映咗唔少佢嘅生平,其中一樣係旅遊呀

      刪除
  2. 哩位朋友一定週遊列國♡♡

    回覆刪除
  3. 上世紀的人很喜歡儲銀幣和郵票。每件物品都是歷史的見證。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有個德國老人跟我說,以前物資少,很少丟東西,加上生活單調,收藏銀幣和郵票係一個娛樂

      刪除
  4. 回覆
    1. 我冇儲開,唔識架,遲啲可能要揾專家估值

      刪除
  5. 這是一個人在世上留下的痕跡.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯,仲係佢一生走過嘅浮華大地

      刪除
  6. 回覆
    1. 我第一次透過遺物認識一個人呢。。。

      刪除
    2. a stranger's biography and legacy.... <3

      刪除
    3. it's like the plot of a movie.....

      刪除
  7. 想請問關於德國公共交通費用,市內是否有day ticket,如何可以省錢呢?的士的收費如何?先謝謝你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國公共交通費用係複雜而頗貴架,不過有效率,每個省仲會有啲分別。
      市內有day ticket,有single day ticket 同group day ticket之分,可以用於所有公共交通,day ticket價格跟zones劃分。
      省錢方法要視乎人數,通常1人貴,3人開始抵,5人最抵,要plan好要去嘅地方,上網計錢,再同day ticket比較下。。。
      除咗火車站同機場,的士通常要call,過咗零晨會加價,我度日間call的士收費大約係50歐半小時,火車站同機場果d我未試過,不過會貴啲架

      刪除
    2. 德國公共交通費用真的很複雜。前年到南德旅遊,早上五時多飛抵Munich,仍在半夢半醒時,看著那S-Bahn自助售票真的有點無助感,尤其是看到group ticket的優惠大得有點不合理,時間太早又沒有職員可以問。幸好出發前做過一點功課,兩公婆和兒子結果買了group day ticket. 省了不少。

      刪除
    3. 係呀,個自助售票超複雜,因為實在有太多功能、太多不同票種、太多不同站......
      如果人數夠,group day ticket真係非常抵!

      刪除
  8. 真巧合!十幾年前我收到是舊郵件,後來以六萬多元賣出了!因為自己不會保全怕朝濕壞了變浪費!

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊郵件好特別架?點解會值六萬多?

      刪除
  9. 是很難得的禮物啊!

    看到荷蘭盾便想起年輕時鬧的笑話。一向習慣十進制,只有元、角和仙的概念。二十多年前到荷蘭背包遊,省得的都省,買東西人家找錢給我,因從沒想過這世界上有2 1/2盾 (Dutch Guilder)的硬幣,還以為是1盾硬幣,人家故意找少錢給我們,差點和人理論。想起也覺好笑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的很難得,我真係冇諗過最後會到我手
      依家我見到d銀仔都要慢慢睇,有d太舊連國家名、年份都冇

      刪除