我的網誌清單

2015年4月28日星期二

雪菜滑子菇炆有機豆腐

我好少買豆腐,因為王子麻麻地豆腐。
西洋有機豆腐,我從未買過。
見有特價,又買咗包。


入面有兩包,今次食一包。


有啲似冰豆腐。


開樽滑子菇。



家中雪菜又醃好,今次醃長啲時間,顏色會黃啲。


用雪菜同滑子菇先炆好,煮成一個底。
煮法可以參考呢度
呢個底,可以用來配合不同食材去煮,就會成為唔同餸,加素鷄就有雪菜滑子菇炆素鷄,加肉絲就有雪菜滑子菇肉絲,係非常萬用嘅餸底。


煮好可以分開一份份入冰箱,每次要用就攞一份份出黎,要加餸、唔夠時間煮,咪用佢黎救急扶危囉。
今次用一份雪菜滑子菇底,加一份有機豆腐,煮成雪菜滑子菇炆有機豆腐。


今次呢個有機豆腐煮法,王子竟然話好食喎。。。

18 則留言:

  1. 吃得咁多中國餸,王子慢慢就真的變咗黃皮膚小子了……

    回覆刪除
  2. i tried this tofu before. I felt like eating a sponge. Hahaha!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我第一次响街食都覺,但係洋人又似乎like喎

      刪除
  3. 回覆
    1. 係架,用來煮魚、滾湯、炆粉麵都得

      刪除
  4. 西洋豆腐我幾like㗎,冇咁易炒爛。

    回覆刪除
  5. 我好鍾意香港嘅雪菜,可惜這裡冇,自己做唔一樣,可能係自己心理作用,哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又覺得似喎,可能真果d依家我反而食唔慣呢,哈哈哈!

      刪除
  6. 我係大鄉會,滑子菇第一次見識!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係西洋嘢,冇可以用中式菇菇代替

      刪除