我的網誌清單

2015年4月10日星期五

拉茶

最近看電視,見斯里蘭卡婦女在家自製拉茶。
拉茶我跟王子皆愛,跟!


小鍋內加入一公斤熱水及2-3湯匙黑茶葉(ceylon tea 錫蘭紅茶/assam tea 阿薩姆茶/Darjeeling tea 大吉嶺茶),用最小火煮5分鐘。
另外準備另外一個小鍋,加入2-3湯匙煉乳,1/2杯鮮奶或1/5杯花奶。
隔去茶葉,將茶從一個小鍋倒入另一個小鍋,重覆約8次。

14 則留言:

  1. 呢個唔啱我, 我好怕多奶嘅奶茶, 我愛濃茶 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 濃茶唔啱王子,我自己鐘意濃茶多奶

      刪除
  2. 回覆
    1. 係滑啲架,因為打咗d空氣入去嘛

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢個可以招呼洋人朋友,一定啱呀

      刪除
  4. 回覆
    1. 可以落少d,加多d鮮奶,完全冇煉奶差好多架

      刪除
  5. 我在大馬飲過正宗拉茶,太甜了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,印度、斯里蘭卡都係,我呢個減咗甜架

      刪除
  6. 袁生好喜愛飲奶茶 , 相信呢個佢一定愛 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企沖可以調到啱自己嘅濃度同甜度架

      刪除