我的網誌清單

2015年4月29日星期三

自家發芽菜

自家發咗兩大兜芽菜。
見有葉仔,要收啦,


剪咗底啲根。


浸洗,去咗大部份殼,再出水同過冷河。
立即試食。。。好清甜呢 。。。


 天氣報告話明日會熱,整咗韓式辣味芽菜,醃一日,明日有冷盤食!


16 則留言:

  1. 芽菜唔使醃架, 會出水,食落會韌架,即食即撈會爽甜D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓式方法係咁,出水過冷之後其實已經搾乾咗水,想佢有酵素有泡菜風味仲要醃同等

      刪除
  2. 香港的芽菜沒有甜味,而且聽聞多化學物浸,我近20年冇買黎食啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係真架,用化學物浸,發嘅時間短,又白又粗,個樣吸引人
      自己用清水發果啲,生長時間慢啲又瘦啲架,冇咁靚架

      刪除
  3. 聽講發芽菜係「黑箱作業」?係唔見得光,唔知真唔真嘅呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係真架,見得光多佢地唔白架,我每次沖水都要在暗黑裡先做

      刪除
  4. 我老公最愛芽菜, 但我最憎..haha...如果比佢見到你呢個post一定都要我做!!haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實仲一舉兩得啦,發芽菜其實係另類種植,你種完玩完佢又有啲健康嘢食。。。
      睇住佢大,其實幾開心架

      刪除
  5. 我都有諗過整, 不過最後都係懶, 無整到

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我有秘技嘛,洗自己發啲芽菜都唔怕

      刪除
    2. 唔好直接响洗碗/菜盤洗,用個大啲嘅煲/盤,2個筲箕,放水入煲/盤,拿一手芽菜在水中搖幾搖去咗大部份殼,放在1個筲箕。洗完全煲水用另1個筲箕隔走啲殼,一次過倒哂落垃圾桶就ok。

      刪除