我的網誌清單

2015年4月23日星期四

A貨演唱會

有朋友參加咗一啲文娛活動計劃,久不久會有飛叫我一齊去睇。
事前唔知睇乜架,係一啲屬於「驚喜飛」嘅文娛活動計劃。


今次呢個,竟然係A貨演唱會
即係去會見到江華扮劉華、江欣燕扮梅艷芳。。。然後正正經經地開演唱會,完全冇搞笑成份架。
而呢幾個表演者,亦冇江華、江欣燕嘅名氣,我同朋友都唔知佢地係乜水。。。
演唱會仲有埋band、伴唱、和音同dancers。
仲有encore時段、握手時段。。。

今次演唱會嘅主角係A貨Robbie Williams、A貨Amy Winehouse、A貨Lady Gaga同A貨Michael Jackson。

我。。。或許是孤陋寡聞吧,從沒想過 A貨演唱會,都會有咁多人肯俾錢入場。。。

如果係A貨四大天王演唱會,响香港,會唔會都有人肯俾錢入場呢???

21 則留言:

  1. 如果係盧海鵬, 我會肯俾錢睇架 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁如果唔識,但係扮得好似又唱得好呢?

      刪除
  2. 我買了隻德國歌手cd, 因為首歌, 好好聽, 又好hit嘅, 我以為她是原唱, 原來不是.
    這種情況很普遍, 只要首歌hit, 其他歌手都會唱, 在電台播和收錄cd, 唔知佢地如何處理版權.

    回覆刪除
    回覆
    1. 翻唱我又覺得ok喎,因為翻唱好多時會重新編曲、改唱法、加入個人元素,同原唱會有分別,而呢個係扮到同原唱一樣,不過我覺得佢地一定已經俾咗版權費

      刪除
  3. 以前細個買d好cheap既卡式帶會唔小心癩嘢買左口水歌,但口水歌手開演唱會都係第一次聽!hahah..果晚enjoy ma?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,即係正貨容祖兒响紅館開show,然後A貨容祖兒响伊館開塲一樣嘅show......
      免費飛,我當見識下,ok架

      刪除
  4. 英國都有好多這種A科演唱會架,有好多棒場客呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我留意到英國有好多呀,啲A貨artists仲有粉絲架

      刪除
  5. 仲有ABBA, Queen, Beatles...A貨演唱會真係好鬼多,啲人又卑錢睇喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔明啲心態,啲飛仲幾貴吓,超山頂位都要40歐

      刪除
  6. 我呢度都有A貨演唱會, 仲喺電視賣廣告!

    回覆刪除
  7. A貨唔緊要,唱得好聽就得啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來好多人唔介意A貨,真係有市場架喎

      刪除
  8. 我有睇過國內人扮小鳳姐,
    無論歌喉、外型都好似架,
    我跟團,但好多國内人俾錢睇架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我响國內電視見過人扮梅艷芳,歌喉、外型都係好似,
      不過佢係响酒吧駐場唱,仲有粉絲架

      刪除
  9. 我有睇過國內人扮小鳳姐,
    無論歌喉、外型都好似架,
    我跟團,但好多國内人俾錢睇架

    回覆刪除
  10. 如果覺得好聽的音樂 , 就算係A貨都冇相干呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來好多人唔介意A貨,真係有市場架喎

      刪除