我的網誌清單

2015年4月22日星期三

茴香頭與靑蘆筍

春夏交界之時,不少蔬菜下架,也有不少新蔬菜上場。
是日買來靑蘆筍,是時令之物。
又買來茴香頭,打算清炒。


用了魚肝油、黑椒、海鹽去快炒。
爽爽的,甜甜的 ,味道很不錯喔。


16 則留言:

  1. 我鍾意食青蘆筍,茴香麻麻哋

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲西人都係咁,麻麻哋茴香陣味,不過茴香真係好有益架

      刪除
  2. 未食過茴香頭。是否像洋蔥或百合一般一層一層的呢? 味道是甜的還是有強烈的香料味? 質感像洋蔥般爽爽的,還是像百合帶點粉粉的呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,一層一層架,爽爽甜甜,味道似淡淡西芹+八角,仲可以生食做沙律,好有益架

      刪除
  3. 回覆
    1. 我有食魚肝嘅習慣,所以屋企久不久會有魚肝油剩低

      刪除
  4. 回覆
    1. 用牛油、黑椒、海鹽去快炒,尾段放少少檸檬汁拌勻,堅香架。

      刪除
  5. 好少聽到用魚肝油炒餸,
    細個喺直接食,記得好魚腥味架,
    妳個款喺點架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有食魚肝嘅習慣,所以屋企久不久會有魚肝油剩低
      完全唔腥仲幾香幾鮮味架,有機會影俾你睇吖

      刪除
  6. 茴香頭未食過, 係咩味呢?感覺有D似鮮百合。
    魚肝油係點?自己炸????定係橙味魚肝油..HAHAHA...講笑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 爽爽甜甜,味道似淡淡西芹+八角,仲可以生食做沙律,好有益架
      哈哈哈.....魚肝油唔使炸架,劏開個魚肝就會標出來!
      我買嘅係即食魚肝連油,完全唔腥仲幾香幾鮮味架,有機會影俾你睇吖

      刪除
  7. 好多時喺超市見到茴香頭,因不懂得煮也就不敢買來試,那麼西人是怎樣來吃?
    煲湯?也因超市有西芹頭~以前在酒店做的朋友說,西餐有道湯水是要用它的,不過已忘記了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 西人會生食做沙律,煲西湯,快炒.....
      北方人會配牛肉炒,做餃子,做包.....好多食法架

      刪除