我的網誌清單

2015年4月12日星期日

當造

士多啤梨,逐漸又開始當造啦。
去東歐超買餸,見到咁靚,買俾王子,佢實開心到飛起。


一大個木盒有2kg,3歐咋,以仲未正式當造黎講,好抵食!
回家途上,走路時,木盒中嘅士多啤梨不斷隨風傳出香味,是夏天嘅氣息呢。
也頗大一粒呢!


預早給王子說有驚喜給他,佢見到,還是十分高興,不斷望,不斷聞。
是日晚餐後,他可以狠狠地吃士多啤梨呢!

21 則留言:

  1. 士多啤梨會怎樣吃?加糖霜、忌廉或還是雪糕?而我呢邊好貴,三四元至得250g!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就咁食咋,因為係東歐超呀,所以好平

      刪除
  2. 嘩……超正呀
    妳就好喇……羨慕
    有咁平又咁靚士多啤梨,€ 3……天呀
    香港靚少少都貴到無朋友$160/磅╮(╯_╰)╭

    回覆刪除
    回覆
    1. 相比香港係平到冇朋友呀
      我地夏天時本地生果好平架,不過芒果、榴槤果啲要好遠入口就貴囉

      刪除
  3. 嘩……超正呀
    妳就好喇……羨慕
    有咁平又咁靚士多啤梨,€ 3……天呀
    香港靚少少都貴到無朋友$160/磅╮(╯_╰)╭

    回覆刪除
  4. 我地這裡都有好大好靚同有莖嘅士多啤利

    回覆刪除
  5. 香港買的士多啤梨,又貴又酸

    回覆刪除
  6. 香港賣的士多啤梨,買到我怕!幾年冇食!

    回覆刪除