我的網誌清單

2015年3月13日星期五

咸牛骨羅宋湯

响東歐超見到牛骨超平,0.69歐1kg咋,立即買咗。
出出水,用鹽醃幾日,煲咸牛骨羅宋湯。


用咗2kg蔬菜去煮,煲到啲湯掛邊,非常濃郁。
清清嘅羅宋湯,我完全不能接受呢。


羅宋湯嘅好拍檔,白胡椒粉,總是少不了。


22 則留言:

  1. 正!
    還有 bay leaf ,是不可少!

    回覆刪除
  2. 你嗰度啲野平成咁架, 羨慕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次牛骨真係超平,平時冇咁平呢

      刪除
  3. 香港有間咁嘅超市就正喇……

    回覆刪除
    回覆
    1. 肯定迫爆人呀,如果佢近我屋企啲就好啦

      刪除
  4. 開始有疑問>咁平,佢啲肉係邊度嚟㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國架,佢啲急凍海鮮同亞超一樣架,不過平一半,蔬菜同洋超一樣,不過平1/3
      我估佢有背景,攞到平貨

      刪除
  5. 煮羅宋就一定要用牛骨湯底,這是最好味不過!
    而我若不用牛骨,那多會用牛肉的頭頭尾尾…如果想富貴些便要落牛尾來煮了…

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,用豬骨煮羅宋非常清,唔夠味架
      用牛尾真係富貴些,要8歐1kg呢

      刪除
  6. 好抵, 係老家已經開始少飲骨湯 T-T

    回覆刪除
    回覆
    1. 骨湯真係不能飲太密,我會趁減價先買黎煲架

      刪除
  7. 個湯真係好濃郁, 我上次煲羅宋湯, 加左個萍果, 個湯好甜呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 萍果我未用過喎,有機會試試先
      我今次有用紅菜頭,個湯都好甜呀

      刪除
  8. 回覆
    1. 係啦,整得好味果啲可以做招牌菜,啲人會特登去飲

      刪除