我的網誌清單

2015年3月21日星期六

食粥食炒麵

王子不在家,我要煮一人餐。
以往佢不在家,我都冇心機煮,總係食多咗垃圾嘢、少咗蔬菜。。。


今次同自己講,一定要煮!
第一餐獨食餐係粥同炒麵,有乾瑤柱粟米粥,仲有猪乸菜豬肉炒麵。

20 則留言:

  1. 如果係1人餐我都會煲粥食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子最怕食粥,所以我會趁1人餐先煲

      刪除
  2. Li J,
    妳D粥好杰身喎! 碟炒麵咁正, 我來陪妳食!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我唔鐘意食稀粥架,最怕潮州粥
      啱食一齊食啦

      刪除
  3. 食粥食炒麵 都啱!粥好杰身似BB粥仔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我唔鐘意食稀粥架,最怕潮州粥

      刪除
  4. 自家煲粥炒麵,真喺好耐以前嘅港式家庭飯餐,
    我諗近哩十年香港家庭都少有咁煮,
    但我見不才海外blog友都好努力維持傳統食物,真喺好呀*^O^*

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得係因為生活環境上,好多嘢都冇香港咁易食得到,所以更俾心機去研究點煮

      刪除
  5. 如果1人餐我會好簡單煮個麵就算數呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前會煮即食麵,依家少咗食啦

      刪除
  6. 我一個人食, 都係求求其架 XD

    回覆刪除
  7. 煮係好的, 不要食垃圾食物

    回覆刪除