我的網誌清單

2015年3月22日星期日

牛油果三文魚子丼

東歐超名物之一,乃是魚子醬。
魚子醬係我大愛之一。


响東歐超見到三文魚魚子大減價,8.5歐減到4歐咋!
立即入貨!


王子不在家,我整丼物俾自己。
冇魚生冇海膽,不過有牛油果喎!


牛油果三文魚子丼。。。超快手!



29 則留言:

  1. 有好o野襯王子唔o係度自己獨食?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,佢唔食魚子,貴嘢就最鐘意松露同風火腿

      刪除
  3. 啊, 這個我不愛, 我不吃魚子的, 不愛那種在口中爆破的感覺.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你同王子一樣,我非常愛爆破feel,同埋陣魚子腥

      刪除
  4. 東歐三文魚子的味道和日本的ikura有無分別?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實東歐魚子勁多款,淨三文魚子都有唔同款,
      今次買呢隻冇ikura咁咸,魚子腥冇咁重,細粒啲,個外皮冇咁厚,爆破feel亦相對細啲。

      刪除
  5. 王子會睇你的 blog 嗎?看了會不會眼紅? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢冇睇架,不過佢唔食魚子,見到雪櫃有都冇反應呀
      反而佢見到咖哩薯條,有啲反應

      刪除
  6. 我喜歡伊朗的黑魚子醬,雖然腥味好重(初時很怕的),但吃吃下就鍾意了,至於紅魚子就比較少吃,因之前朋友說有些是染色的……

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑魚子醬我都鐘意,有種特有嘅咸香,紅魚子我買過幾次都麻麻,所以都係少買

      刪除
  7. 袁太反而不愛魚子呢 , 牛油果都麻麻地 , 如果有一碗 "牛油果三文魚子丼" 係我面前 , 唔該走牛油果走魚子 , ~哈~得白飯呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚子真係唔係人人啱,有啲似榴槤,牛油果反而多啲人啱食呢

      刪除
  8. 我要食3碗!!!!!!!咁多三文魚子好正呀!!!牛油果又係我最愛, 我相信夾埋一定好好好好好正!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀夾架,如果加埋魚生海膽做四拼,仲正。。。

      刪除
  9. 我只食過日本三文魚子咋!
    東歐出品真喺未嘗過……
    食味分别如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實東歐魚子勁多款,淨三文魚子都有唔同款,
      今次買呢隻冇日本三文魚子咁咸,魚子腥冇咁重,細粒啲,個外皮冇咁厚,爆破feel亦相對細啲。
      但係我都曾經買過,同日本三文魚子一樣食味架

      刪除
  10. 我同王子一樣,哈哈,咁你自己食啦

    回覆刪除