我的網誌清單

2014年11月2日星期日

培植洋薏米麴

見有時間,又培植麴。
上次培植簥麥麴,今次培植洋薏米麴。


又做一小樽洋薏米鹽麴,讓自己試味。。。


上次我做的手造味噌,是純米味噌。
今次家中有齊米麴、簥麥麴、洋薏米麴,我做了混合穀物味噌。
特地在二手店買了一個大器皿,洋人整Rumtopf,我整味噌!
今次做嘅味噌,係田舍味噌,中間多點豆粒,亦會有其他穀物嘅香味。


還沒決定好,要釀多久呢!
1年?2年?3年?

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 如果成功嘅話,會好香好好味,咁真係寶啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 愈耐愈深色,愈耐愈濃味,不過未必愈耐愈香架,比較係口味問題

      刪除
  3. 王子冇投訴屋企一樽二樽??

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,我地有釀酒地窖,唔使放屋內架
      其實,佢仲多一樽二樽呀

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢度好多屋都有釀酒地窖架,幾實用架

      刪除
  5. 回覆
    1. 反璞歸真呀,好似以前啲人咁,食自己釀嘅嘢

      刪除