我的網誌清單

2014年11月23日星期日

醬油芝麻漬三文魚井

王子跟我說,想吃三文魚魚生。
好好好,立即去買挪威頂級三文魚魚生。


前菜是沙律,沙律菜是吃前才剪。
不知是否心理作用,覺得特別好食特別爽脆。。。 王子對這種沙律菜盆栽,即剪即食概念十分喜歡。


平時我多做葱拌三文魚井,用wasabi、生洋葱配魚生。
是日轉轉口味,做了醬油芝麻漬三文魚井。


勁多魚生。。。
呢個,啱你口味嗎?




醬油芝麻漬三文魚井


材料﹕ 
三文魚魚生500g
壽司飯2大碗
青葱粒2湯匙
芝麻2湯匙



調味:
日本醬油4湯匙
1/2湯匙
味醂/紹興酒2湯匙 



白鑊炒香芝麻,取出,
白鑊加入糖及味醂/紹興酒,煮滾,待涼,加入日本醬油,試味,
三文魚魚生切粒,
碗內加入已調味日本醬油大部份芝麻大部份青葱粒及魚生粒拌勺,待5-10分鐘,
鋪在壽司飯,灑上芝麻青葱粒。

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 係啦,依家愈食愈貴,但係佢又真係食得好開心

      刪除
  2. 嘩見到個3文魚飯覺得好幸福呀!!!睇到都惹味!又舖得夠多喎!我今晚又要整!!haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整,舖勁多3文魚,最滿足呀!

      刪除
  3. 最近有人話, 唔好成日食三文魚, 唉

    回覆刪除
    回覆
    1. 三文魚太平真係要小心,唔好成日食,
      我買呢隻係fine dinning貨源,係貴啲但係安全囉,味道亦比一般好好多

      刪除
  4. 望見碗飯即時覺得好肚餓, 王子真幸福.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我望見都想再食, 王子見親魚生飯都雙眼發光架

      刪除
  5. 好彩剛食飽飯才上來探你!真過份。。。。好羨慕王子呀!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗巴黎買魚生應該好易喎,法國多海鮮呀

      刪除
  6. 魚不是人人喜歡吃, 但三文魚...10個人有9.5個愛吃 :D

    回覆刪除