我的網誌清單

2014年11月29日星期六

又食魚

上次食鹽酥鱘龍骨腩好正,非食多一次不可!
哈哈,今日兩樣餸都係Q彈架。




王子多次要求食豬肉丸,做了一批,是日用來清湯煮。


食完呢餐,要抖抖,炸物不該多吃呢。。。


18 則留言:

  1. 好香口, 要啤一啤呀!

    回覆刪除
  2. 我很少吃乜丸物丸,太多化學物加入,所以睇見的豬肉感覺很欣賞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得依家的丸好恐怖,多化學物,入面又唔知係乜。。。

      刪除
  3. 回覆
    1. 係啦,呢度竟然可以用平價買珍品,喜出望外呀

      刪除
  4. 妳先生又真喺好口腹*^O^*
    肉丸清湯真好味,有上海獅子頭feel,
    我至like蒸魚,炸魚薯條O(∩_∩)O
    鱘龍魚先返大陸先有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,肉丸呀上海獅子頭呀呢啲,王子好like。
      你同王子一樣呀,至like蒸魚,炸魚薯條佢真係麻麻。
      鱘龍魚大陸係咪廣東省啲美食團會有呢?

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢隻魚整炸骨腩真係好好味,Q彈架

      刪除
  6. 我好少食炸嘢,好易上火。

    回覆刪除
  7. 我都鍾意食炸物呀,但好少機會吃呢!魚魚我都鍾意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少炸呢,不過呢隻魚整炸骨腩真係好好味,Q彈架

      刪除