我的網誌清單

2014年11月16日星期日

自製乾檸檬皮

上次用了1 kg靑檸檬做了純釀廚餘靑檸檬醋。
還有1.5 kg靑檸檬,今次做點別的。
靑檸檬洗淨抹乾水,批皮,但不要太深,白色部份苦味重呢。
批完皮先再渣汁,靑檸檬汁可以用於其他地方。
靑檸檬皮放於碟上,蓋上布放在一角,自然風乾。


啲靑檸殼呢,不浪費,又係做醋。
在二手店買咗個大玻璃缸,方便自己做醋。


每次打開,陣果香都係咁吸引,撩下撩下,又出泡泡,似汽水。


時間飛逝,約10日,啲檸檬皮乾哂。


我用攪拌器打碎了部份,但也保留了片片。
因為會用來做不同菜式,還是留點片片有彈性。
如果想碎點,用coffee grinder會好啲。


21 則留言:

  1. 啲檸檬皮乾哂,炒餸時便香料和醃肉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,煮餸、醃肉、焗蛋糕、曲奇.....好多變化架

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈,我真係每樣食材都用到盡架

      刪除
  3. 回覆
    1. 小時候有幫手整,屋企啲陳皮自己曬架

      刪除
  4. 好厲害啊, 香港比較難做風乾, 潮濕會令它們發霉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗呢隻香港秋冬係做風乾ok架,因為好薄,我屋企自己曬啲陳皮厚好多,都冇發霉架

      刪除
  5. 乾青檸皮有用嗎? 天氣乾燥都有好處, 可以整到風乾嘢, 我呢邊放兩日唔乾不特止, 可能發埋霉添.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為好薄,呢隻易風乾又唔易發霉架。
      乾檸皮可以煮餸、醃肉、焗蛋糕、曲奇.....好多變化,我下篇blog會寫其中一樣

      刪除
  6. 回覆
    1. 又唔多似陳皮,可能因為未夠陳年,我通常用佢整西式食品囉

      刪除
  7. 回覆
    1. 呢啲夠天然,又唔浪貴嘛,唔整就要出街買現成啦

      刪除
  8. 回覆
    1. 我真係未做過涼果喎,不過我唔食架,應該冇動力整

      刪除
  9. 自家製檸檬粉+香茅醃豬扒, 應該好惹味 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 檸檬粉+香茅醃豬扒, 好有越南風味,應該好香!

      刪除