我的網誌清單

2014年11月30日星期日

綜合水果廚餘天然酵母

買回來嘅生果,發覺有2個柿子瘀咗。
家中又有1個蘋果放耐咗都冇人肯食,再加入蘋果芯、幾個檸檬殼,加入水同糖,又去發酵。
王子笑說,我家多咗個玻璃垃圾桶。


個玻璃垃圾桶會做出食物來架!
反正整咗呢個水果廚餘酵母水,決定做實驗,試用佢整綜合水果廚餘天然酵母。
水果廚餘酵母水做法跟之前廚餘綜合水果醋一樣,要每日用筷子攪拌幾次,以免發霉。
約4-5天後,會出現好多泡泡,兼有點酒味,便可取出液體來做天然酵母。
水果酵母水內加入麵粉,比例是1:1,攪拌。


蓋上布或廚紙,用橡筋紮起,進行第二次發酵。
約8小時後, 加入1湯匙糖及水,攪拌。
約15小時後,成了這個樣子。


成品明天再寫。

16 則留言:

  1. 真係好犀利,環保又健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,反正長期有樽水果廚餘酵母水,多個用途都好呀

      刪除
  2. 犀利呀,天酵做包包一定好正。

    回覆刪除
  3. 自己做天酵好,唔洗買乾的,我一星期只做一次包, 用唔著,好左公司附近可買到新鮮的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我度間間超都有新鮮同乾酵母,品質仲好好,不過我屋企長期有樽水果廚餘酵母水,覺得多個用途都好呀

      刪除
  4. 做包包唔使買酵母. 正喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 市售酵母好平又快好多,天然酵母慢,但係個包包又好食啲,真係要睇睇係咪心急人同趕唔趕呀

      刪除
  5. 我無耐性同心機去整天酵, 我整實發晒霉.

    回覆刪除
  6. 依家天氣咁凍, 會否影響發酵呢?

    回覆刪除