我的網誌清單

2014年11月26日星期三

廚餘綜合水果醋

第二批嘅靑檸檬醋做好之後,啲靑檸殼仲好香,保留咗做多次醋。
今次做廚餘綜合水果醋,每次吃水果時,不要把水果皮、水果芯送到垃圾桶,加入液體內,用筷子攪拌幾下,以免發霉,就可以啦
有時買回來嘅生果,發覺不好吃,冇人肯食,丟棄又可惜,又加入去。
有時生果放耐咗,舊咗,又冇人肯食,又加入去。


裡面有西梅、靑檸檬、蘋果、啤梨、水晶梨。
到差不多時,停止再放水果廚餘,讓它發酵,跟之前做法一樣。
再開另一瓶糖水,放入新廚餘。
別小看它,其實很少水果廚餘,已經可以做出一大枝足料靚水果醋。。。


16 則留言:

  1. 我每次吃水果時,不把水果皮、放入加糖的水發酵,浸三月就是環保酵素,環保酵素代替洗衣粉,或減少洗衣粉洗衫都唔錯,現在也將環保酵素加入淋浴露、洗頭水、洗潔精黎用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想整洗潔精,但係未有適合器皿,又唔想買新器皿,免得製造垃圾,等到有合適二手器皿,就可以開工啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 可以整salad dressing、cocktail、shrub、煮餸等等
      不過個醋仲未得,仲有啲步驟未做

      刪除
  3. 生果放耐咗我都唔想食. 但係唔食又好嘥

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有呢個問題,所以呢個解決方法唔錯呢

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,你下次有好多橙、檸檬皮,可以用番架

      刪除
  5. 是否要蓋密?又會否惹埋啲果蠅來吼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個果香好濃架,小昆蟲一定吼,蓋上會透氣嘅布或廚紙,再用橡筋紮起,咁d醋就又可以透氣,小昆蟲又入唔到去啦

      刪除
  6. 好環保!跟住點用呀??你用咩醋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使用醋,用糖水加廚餘就整到啦
      可以整salad dressing、cocktail、shrub、煮餸等等
      不過個醋仲未得,仲有啲步驟未做

      刪除
  7. 不同水果混合,味道唔知又如何呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好重果香架,每次打開蓋啲果香都湧出黎

      刪除