我的網誌清單

2014年11月27日星期四

我的純釀黑豆醬油

上次做的醬油,全是黃豆醬油。
我想做一批台灣流行嘅黑豆醬油呢。
黑豆醬油與黃豆醬油嘅分別有如茶品,黑豆醬油似烏龍茶,黃豆醬油就似香片,各有不同,各有捧場客。


黑豆醬油做了8樽,也做多了5樽黃豆醬油。
看看兩者嘅分別;左面係黑豆醬油,右面係黃豆醬油。
香氣已經很明顯不一樣,黑豆醬油真是濃味好多,黃豆醬油呢,味道比較清雅。
它們會漸漸變深色,水線會向下降,味道會越來越濃郁。


做完呢一轉,存貨終於夠啦,可以休息幾個月才做下一批麴釀產品。
現在,需要耐心等候第一批麴釀產品嘅完成呢。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 我用日式醬油做法,唔使曬淨發酵,中式醬油做法就兩樣都要
      不過中式做法比日式做法快好多

      刪除
  2. 咁係咪耐D就變深色好似街個D?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,仲可以按口味做出不同顏色、香氣、濃度等等

      刪除
  3. 釀好後,隔去渣,就有新鮮醬油用,真替你開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝,我真希望釀得出好味嘅醬油,畢竟醬油對亞洲人黎講好重要。

      刪除
  4. 好叻呀!做你的家人很幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe.....多謝多謝,希望成品有好品質啦

      刪除