我的網誌清單

2014年11月5日星期三

黑蘿蔔

上次去超市買多袋Vitelotte Potatoes時,又見到果另一種用Halloween做宣傳嘅蔬菜。
係黑蘿蔔呢。
好想知裡面係點、味道係點。。。
店員話裡面係紅色,味道同一般紅蘿蔔一樣。


店員說的完全不對!裡面堅黑,仲有個粉紫色的心!
你覺得它美嗎?我覺得佢又高貴又神祕呀!
仲有其他又高貴又神祕嘅蔬菜嗎?


好唔好味呢?用黎煮乜呢?明日再講。

12 則留言:

  1. 好特別,大鄉里,未見過

    回覆刪除
    回覆
    1. 我久唔久响啲農夫市場會見到,不過覺得貴,就冇買囉

      刪除
  2. 英國都有得賣,我見 blog 友榨汁做包包和蛋糕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見啲洋人鐘意用黎榨汁,英國賣得貴嗎?

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實我都唔常見架,久唔久响啲農夫市場會見到咋

      刪除
  4. 我都未見過呀, 好想知咩味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔常見架,久唔久响啲農夫市場會見到咋

      刪除
  5. 德國自家出品, 還是入口貨呢? 搾汁都是黑色囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國貨黎架,搾汁係深紫至黑色

      刪除