我的網誌清單

2014年11月3日星期一

上湯淡水龍蝦麵

有時,我會去東歐超市行,睇睇有乜得意食材。
買咗一堆食材,見有西班牙淡水龍蝦,又買一盒啦。


淡水龍蝦已經熟咗,浸住白酒湯,可以即食架。


我想食麵,冇伊麵(不過有都唔會食架),用濶條麵。
唔想咁邪惡,用上湯煮清清地,少油,感覺鮮味又健康啲。
淡水龍蝦肉少,但有蝦膏,味道都幾鮮。


24 則留言:

  1. 之前,有網友兒子在歐洲(不記得那國),亦記不起為慶祝甚麼?他們會用這些淡水龍蝦仔做食物,你可知是什麼風俗呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫crayfish party,北歐國家先有,話係以前傳統,响小龍蝦合法捕撈的最後期限前開夏季飲食派對喎

      刪除
    2. 係咪我個仔呢?係瑞典呀,哈哈

      刪除
    3. 哈哈,我覺得係你個仔呀,我度Ikea都有介紹

      刪除
  2. 好味道啊! 請問點解吾食伊麵? 我老公好like架! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 伊麵好高卡路里架,乾燒伊麵材料睇落好清,其實好邪惡,1碟相當於23茶匙油嘅卡路里

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都係咁諗,做海鮮湯底加個米粉已經好夠味,又清清地

      刪除
  4. 回覆
    1. 我度都冇架,不過伊麵太高卡路里啦,少食少食

      刪除
  5. 好像上湯bake龍蝦麵 , yummy ! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 清清地呀,入冬真係要注意注意

      刪除
  6. 嘩 ... 闊條麵係我至愛呀 ~yummy~

    回覆刪除
    回覆
    1. 闊條麵我度好平架,久不久都煮架

      刪除
  7. 回覆
    1. 乾燒伊麵好勁架,原來係茶餐廳邪惡三甲之一

      刪除
  8. 其實d新鮮伊麵真係好鬼油, 呢個健康好多!
    d龍蝦好似響d麵上游熙水咁...hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得d龍蝦響d麵上游水個樣,好可愛呀

      刪除
  9. 回覆
    1. 係啦,用蝦汁已經可以做到天然調味,健康啲呀

      刪除
  10. 雖然伊麵好邪惡, 但我都會照煮照食, 因為太鐘意食. 好彩呢邊唔易買到香港式伊麵, 好少有機會食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果出街又有人叫咗,我會食少少,但係自己就唔會主動叫同買囉
      不過如果我好鐘意食,我諗我都會久不久主動買,開心同健康都要平衡下

      刪除
  11. 我怕食龍蝦仔,因為要剝殼,懶!

    回覆刪除