我的網誌清單

2014年11月19日星期三

再黎鱘龍記

條鱘龍幾大架,屋企兩個人,一餐一定食唔哂。
所以,仲有一餐食。


買魚時,魚佬提我,千祈唔好丟個魚頭,因為鱘龍魚頭煲湯好好味。
咁加少少藥材、豬骨煲個老火湯啦,真係好神奇,成個魚頭都煲溶咗,唔見咗,去哂啲湯度!據說個湯好滋補養顏喎。


網上說鹽酥鱘龍骨腩好正,我極少炸嘢,為咗試,非炸不可!
整咗摩洛哥香料鹽酥鱘龍骨腩,鱘龍啲骨係軟骨,炸完成啫喱、半軟骨狀態,加上脆魚皮、滑魚肉,一舊魚三種口感,好味!


另一味係炒七彩蔬菜。


鱘龍都幾好食,一魚四食,王子最愛清蒸,叫我再買俾佢食。
不過我都係覺得清蒸嘅話,龍躉好味啲囉,反而炸鱘龍骨腩真係好好食。


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝多謝,下次想試試其他煮法呢

      刪除
  2. 回覆
    1. 我真係第一次見成個魚頭都煲得溶,頓時覺得個湯好補呀

      刪除
  3. 鹽酥鱘龍骨腩睇相都覺鬆脆!!你真係有一對巧手, 咩經過你對手都會變美食!!!!真心架!hahha..

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝,我覺得鹽酥煮法真係同呢隻魚好夾,突出到佢嘅特性呀

      刪除
  4. 魚頭煲湯? 王子都唔怕! (我想, 王子並非德國人....haha)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,我一直都覺得佢骨子裡有啲亞洲人特性架

      刪除
  5. 個湯應該充滿膠質, 飲完皮膚會唔會滑啲呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個湯真係有膠質, 似花膠,網上話補皮膚之外,又補內喎

      刪除